IE 7 en geen favicon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu nog een met het zelfde probleem, ik hoop dat ik hier bij het juiste adres zit en anders hoop ik te vernemen waar ik wel moet zijn. Mijn Laptop is voor herinstallatie (Vista) naar NED PC geweest. Als eerste begin ik met Google bij de favorieten te zetten, dan zie je hem daar ook staan met zijn eigen icoontje. Nu sleep ik deze naar mijn buroblad en dan verandert het icoontje in de blauwe, saaie van IE. Dit geld dus ook voor het icoontje van Helpmij.nl, ik krijg dan niet de icoon met het vraagteken. De oplossing die ik elders op Helpmij aangegeven krijg van met de rechter muisknop klikken en daar een ander icoon uitzoeken is niet de gevraagde oplossing. (trouwens ook deze springt weer terug naar de oude). Dank voor Uw aandacht en hopelijk de oplossing.

Hierbij een aantal IE7 patches die ik in de loop der tijd verzameld heb.

Bijlagen

Dit is allemaal te ingewikkeld voor mij, moet ik IE 7 vervangen?

Dit is allemaal te ingewikkeld voor mij, moet ik IE 7 vervangen?

Nee, IE7 hoeft niet verwijderd/gedéinstalleerd te worden
Heb je het RAR-bestand weten uit te pakken in de verschillende mappen ?

Anton, ja dat is best gelukt maar ik vind het dood eng als ik het woord register zie. Wat kan of moet ik doen? Gr. Nico

Anton, ja dat is best gelukt maar ik vind het dood eng als ik het woord register zie. Wat kan of moet ik doen? Gr. Nico

In de map Iconenwijzigingen staat ie7regfix.reg
Hierop dubbelklikken en de opkomende vraag met "ja" beantwoorden.

De volgende stap is de patches in de map IE7 reg patch. Hierin staan 4 stuks .reg bestanden. Deze in de volgorde 1-2-3-3 ook dubbelklikken en met "ja" beantwoorden.

Klaar is kees en niks engs.
Gr. Ton

Ik moet nu weg en ben pas Dinsdag terug en dan is dit het eerste wat ik ga doen. Stel dat als er iets fout gaat en ik heb al mijn eigen bestanden op een back-up staan. Kan ik dan met de recoverydisk de zaak eenvoudig opnieuw installeren?

Ik moet nu weg en ben pas Dinsdag terug en dan is dit het eerste wat ik ga doen. Stel dat als er iets fout gaat en ik heb al mijn eigen bestanden op een back-up staan. Kan ik dan met de recoverydisk de zaak eenvoudig opnieuw installeren?

Een recovery met de recoverydisk is het laatste wat ik zal aanbevelen. Je hele harde schijf incl partitities wordt aangepakt.

OPGELOST EN HET IS ZO SIMPEL

Ik sleepte het icoon uit de Favorieten" naar het bureaublad en dat ging niet goed maar de manier om het te doen is te eenvoudig om waar te zijn. Open de site ga op de site staan, rechtermuisknop en kiezen voor "Snelkoppeling op het bereaublad plaatsen".

Ik sleepte het icoon uit de Favorieten" naar het bureaublad en dat ging niet goed maar de manier om het te doen is te eenvoudig om waar te zijn. Open de site ga op de site staan, rechtermuisknop en kiezen voor "Snelkoppeling op het bereaublad plaatsen".

Heb je de patches nou wel of niet uitgevoerd ?

Anton,

Ik sleepte het icoon uit de Favorieten" naar het bureaublad en dat ging niet goed maar de manier om het te doen is te eenvoudig om waar te zijn.

Nix favorieten, open de site ga op de site staan, rechtermuisknop en kiezen voor "Snelkoppeling op het bereaublad plaatsen".
En dat werkt...

Bedankt,
Nico

Anton,

Ik sleepte het icoon uit de Favorieten" naar het bureaublad en dat ging niet goed maar de manier om het te doen is te eenvoudig om waar te zijn.

Nix favorieten, open de site ga op de site staan, rechtermuisknop en kiezen voor "Snelkoppeling op het bereaublad plaatsen".
En dat werkt...

Bedankt,
Nico
Nico, ik heb gelezen wat je gedaan hebt, maar beantwoord mijn vraag eens "Heb je de patches wel of niet uitgevoerd" ?

Nico, ik heb gelezen wat je gedaan hebt, maar beantwoord mijn vraag eens "Heb je de patches wel of niet uitgevoerd" ?

Ton,
Nee dat heb ik (nog) niet hoeven te doen, ik ben twee dagen naar onze kleizoon in oosterijk geweest en deze liet deze oplossing zien, de bedoeling was de goede iconen op het bureaublad te krijgen en dat is nu in orde. De oplossing die jij aangaf heb ik opgeslagen (de rar file) en ga die wanneer nodig uitvoeren.
Nogmaal dank,
Nico

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan