IE 9 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Hallo,

Ik was op de vakantiereiswijzer bezig hij slaat vast (blijft op de zandloper staan) als ik een handeling wil doen.
Ik zit op de volgende link http://www.arke.nl/vakantie/tunesie...aoui/clubhotel-riu-bellevue-park/prijzen.aspx

Als je dan bij beschikbaarheid en prijzen op de knop eerder klikt , dan reageert hij nog, maar klik je vervolgens weer op eerder , dan loopt hij vast.

Ik heb Internet Explorer 9.0. Op mijn laptop gebruik ik internet 8.o en daar heb ik geen problemen bij.
Bij mijn vader is het exact hetzelfde. Ook op zijn PC met 9.0 loopt hij vast en met 8.o geen problemen.

Wat kan dit zijn?
Groeten,
Jolanda

Bij mij in IE9 loopt ie niet vast, hoor!

MAAR wel als erin IE, EXTRA, Internet Opties, Geavanceerd geen vinkje staat bij: INVOEGTOEPASSINGEN VAN DERDEN INSCHAKELEN

Dus dit aanvinken, dan toepassen, opslaan, ie sluiten en opnieuw openen!

Prettige Vakantie!

Laatst bewerkt:
Hallo Aptje,

Bedankt voor je reactie, maar ik heb bij die instellingen gekeken in tabblad geavanceerd in internet explorer 9. Maar ik vind niet de mogelijkheid invoegtoepassingen van derden. Dus blijkbaar hebben we toch wat anders. Ik heb 3 keer in het rijtje gekeken maar het staat er echt niet tussen.

Groeten,

Jolanda

Staat er echt onder Windows Webpagina's bekijken!

Hallo Aptje,

Ik heb wederom gekeken maar daar staat hij echt niet tussen. Ik geloof jou maar hier staat het er niet tussen.

Groetjes,
Jolanda

Bedoel je , browseruitbreiding van derden inschakelen. Deze staat er wel tussen bij Webpagina's.

Maar deze instelling staat al aangevinkt. Dus dan is het probleem niet opgelost.

Invoegtoepassingen van Derden inschakelen staat daar niet tussen.

Probleem blijft dus.

Maak de tijdelijke internet bestanden eens leeg.

Vink die optie eens uit.
Sluit ie.
Open IE vink het weer aan.
Sluit IE .
En probeer het nu opnieuw.

Gedaan,
Exact in die volgende, elke keer ie sluiten dus.
Maar het probleem blijft.

De eerste keer kan ik op Eerder klikken en dan pakt hij hem, maar zodra ik een tweede keer op Eerder klik om nog verder terug te gaan blijft hij hangen. Raar toch dat hij bij de eerste handeling wel doorgaat en bij de 2e keer van dezelfde handeling blijft hij hangen. Als het aan zo instelling zou liggen moet hij hem toch ook de eerste keer niet pakken ? tis tenslotte dezelfde handeling die ik dan uitvoer op die website.

Als je een instelling wijzigt, sla je toch wel eerst op, voordat je IE sluit.'
Dus browseruitbreiding van derden aanvinken.
Opslaan.
IE sluiten.
IE openen en dan zou het moeten lukken.

Update ook Java eens.
Zie je configuratiescherm.
Laat controleren op updates.

Laatst bewerkt:
Hallo Aptje,

Ja ik heb de instellingen opgeslagen/toegepast. Dan IE helemaal afgesloten, en dan weer opnieuw opgestart. DAn Testen. Maar hij blijft hangen.
Dus volgens mij ligt het niet aan die instelling. Hij is aangevinkt. En eerst uit vinken en aanvinken heb ik al wat keren geprobeerd.

Java update heb ik ook naar gekeken. Maar dat doet hij automatisch. Hij geeft ook aan dat ik de laatste update al heb. Deze is dus ook in geheel bijgewerkt.

Wel heb ik even iets anders aangevinkt via internet opties. DAt is de optie melding van script fout geven bij melding. Als ik dan naar die site ga en op moment dat hij gaat vastlopen krijg ik deze detail scriptfout.

Foutdetails webpagina

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C)
Tijdstempel: Tue, 21 Jun 2011 19:23:05 UTC

Bericht: DOM Exception: INVALID_CHARACTER_ERR (5)
Regel: 23
Teken: 85515
Code: 0
URI: http://scripts.tui.nl/scripts/201105.2/Combined/Site.js

Kun je hier wat mee?

LEt wel op, mijn vader heeft ook Internet 9.0 en heeft exact hetzelfde.

Ik weet het verder niet.
Wellicht dat anderen je verder kunnen helpen.

Terug naar IE8 is dat een optie?

U kunt de volgende handelingen uitvoeren.
Als eerste wil ik u aanraden om de instellingen van Internet Explorer te resetten. Hierbij worden alle instellingen teruggezet naar standaard. Uw favorieten blijven wel gewoon intact. Voor meer informatie over het herstellen van de instellingen kunt u op de volgende Microsoft pagina kijken:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Nadat de instellingen zijn hersteld, dient u Internet Explorer opnieuw op te starten. Daarna kunt u nogmaals proberen de betreffende webpagina te openen.
Lukt dit niet, dan kunt u proberen de webpagina in de compatibiliteitsweergave te bekijken. Meer informatie over de compatibiliteitsweergave in Internet Explorer 9 leest u op de volgende website:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/products/ie-9/features/compatibility-view

Mijn vriend klaagde ook dat IE9 op zijn nieuwe PC 'vastliep', maar kon niet echt een voorbeeld geven. Ik heb jouw voorbeeld geprobeerd, jootje123, en er gebeurde precies hetzelfde. Het advies van MicrosoftHelpt om de compatibiliteitsweergave in te schakelen klinkt logisch, aangezien in je foutmelding onder andere staat "compatible; MSIE 7.0". De website is dus niet ontworpen voor MSIE 9.0 en dat kan problemen geven. (Hij is ook niet ontworpen voor MSIE 8.0, maar dat werkt dan toevallig wel goed...?). Door op de knop 'Compatibiliteitsweergave' naast de adresbalk te klikken is het probleem hier in ieder geval helemaal opgelost! Bedankt dus allebei!

Hallo,
Heel erg bedankt. Ik heb de compatibiliteitsweergave voor alle sites ingeschakeld. En nu is het probleem inderdaad opgelost. Hij doet het weer. Als ik het niet voor alles sites inschakel moet ik hem steeds weer handmatig aanklikken dus vandaar voor alle sites toepassen.
Bedankt voor jullie hulp.

Mooi zo! Dat wilde ik eigenlijk ook doen, maar ik kan die optie niet vinden (om het voor alle sites in te schakelen). Help?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan