ie exporer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
hoi Guus,

Dan maar via deze zijde.
Als ik de window verkenner aanklik krijg ik mijn mappen te zien en verder niks.
Ik ben zoals gewoonlijk alweer aan het prutsen want ik had een snelkoppeling gemaakt en nu heb ik een map met internet explorer er in staan. Kan ik die gewoon verwijderen of krijg ik dan problemen?

gr
Adelheid:confused:

Geplaatst door Adelheid
Als ik de window verkenner aanklik krijg ik mijn mappen te zien en verder niks.
Tja, als ik mijn Verkenner open, krijg ik ook mijn mappen te zien en verder niets.
Ik begrijp echt niet wat je nu aan het doen bent.
Wat voor snelkoppeling? Waar staat die? En waar staat die nieuwe map? Hoe komt Internet Explorer daarin? Of heet die map zo? Of zit die snelkoppeling erin?

Guus. :confused:

ie explorer

:o
sorry guus

ik kan me voorstellen dat jij het zo ook niet begrijpt, komplete wartaal, Misschien is het zo duidelijker:
ik ga naar windows verkenner, dan klik ik op nieuw en dan op snelkoppeling en dan krijg ik een venster dat vraagt: geef lokatie op en dan tik ik in wat jij mij zei c: program files etc. en toen had ik een map met internetexplorer op mijn bureaublad, heb ik inmiddels weer verwijderd. ik snap zelf niet meer wat ik doe laat staan dat jij het moet snappen. dus ik hoop dat je nu iets meer weet.:o
gr Adelheid:(

Ik snap het.:)
Ga in Windows Verkenner naar de map Program Files.
Open die en ga naar de map Internet Explorer.
Open die en klik met je rechter muisknop op het bestand Iexplore.exe. Misschien heet dat bestand bij jou Iexplore, maar dat is hetzelfde.
Je herkent het aan het icoontje dat je zo graag op je taakbalk wilt hebben.:)
Klik met je rechter muisknop op dat icoontje en klik op Kopiëren naar bureaublad (Snelkoppeling maken) - zie bijlage.
De snelkoppeling staat nu op je bureaublad.
Klik erop met je rechter muisknop, kies Naam wijzigen en verander Iexplore.exe in Internet Explorer.
Sleep het icoontje tenslotte naar je taakbalk.

Guus.

Laatst bewerkt:
ie

hoi Guus

Als ik naar windowsverkenner ga krijg ik geen map programfiles
(wat ben ik eigenlijk een stommerik of niet dan, het is maar goed dat er mensen zoals jij bestaan!!;)
gr Adelheid

Re: ie

Geplaatst door Adelheid
Als ik naar windowsverkenner ga krijg ik geen map programfiles
Ga dan naar Start > Zoeken > Bestanden of mappen en zoek het bestand Iexplore op.
Maak vervolgens vanuit het zoekscherm een snelkoppeling zoals je in de bijlage ziet.

Guus.

Laatst bewerkt:
ie

be ik weer

Ik krijg 4 bestanden t.w.: iexplore, iexplore, iexplore.chw en iexplore.exe-27122324.pf.
De eerste drie zitten in de map: c:\windowshelp en de laatste zit in c:\windows\preftech
Wat nu?

Vreemder en vreemder...
Zoek de map Program Files eens op met de zoekfunctie.

Guus.

ie

ja ja, vreemd he

Er schiet me ook iets te binnen. Ik heb een nieuw toetsenbord en daar zit een itouch toets op en daar staat www op. als ik die aantik krijg ik wel mijn startpagina weer tevoorschijn die ik normaliter met die "e" krijg. Zou het daardoor komen?

gr
Adelheid:rolleyes:

ie

ik heb de map gevonden. zat verborgen en ik dacht dat ik die niet kon openen :o
Als ik de map internet explorer open krijgen ik het volgende: connection wizard
custom
plugins
signup
hmmapi.dll
iedw

als ik dit ga kopieeren naar het bureaublad krijg ik een pictogram van een map te zien en dat is niet de bedoeling.

gr
Adelheid

Re: ie

Geplaatst door Adelheid
als ik dit ga kopieeren naar het bureaublad krijg ik een pictogram van een map te zien en dat is niet de bedoeling.
Nee, dat is zeker niet de bedoeling.:)
Het bestand iexplore.exe dat je hier ziet is dus nergens te bekennen?
Het hoort in de map Internet Explorer te zitten, dus niet in één van de mappen die je noemt.

Guus.

Laatst bewerkt:
ie

oke, ga ik nu doen
wordt vervolgd maar tot nu geweldig bedankt en je hoort nog van me.

doei
Adelheid

ie

hoi Guus

daar ben ik alweer. Ik heb alles gescand en gelukkig niks geïnfecteerd. En geloof het of niet, ik heb mijn icoon terug!!!!
Ik keek nog even bij start en toen klikte ik op programmatoegang en instellingen en daar klikte ik op aangepast voor de details en zag toen staan huidige webbrowser. dit stond aangeklikt en daaronder stond internet explorer en die was niet aangeklikt. dat heb ik dus gedaan en VOILA. Vraag me niet hoe het allemaal kwam want dat weet ik niet, maar het heeft ons wel bezig gehouden of niet dan. Nou ja, het houd je van de straat nietwaar :D :D
ik hoop niet dat ik je veel werk bezorgd heb (ben bang van wel:confused: ) en ik zou zeggen tot een volgende keer (of niet natuurlijk)

heel hartelijke groeten
Adelheid
:thumb: :thumb: :thumb:

Iexplorer.exe

Hallo Guus,

ik had ook toevallig ongeveer de zelfde vraag.

ik krijg steeds deze melding als ik internet opstart: iexplore.exe 27122324.pf :confused:
en hoe kan ik die voorkomen/ repareren?

mvg,
Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan