[IE] Flash start niet meteen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Besturingssysteem
macOS Sequoia
Bij het openen van een site die gebruik maakt van Flash moet ik eerst op het Flash gedeelte klikken voordat ik bijvoorbeeld het menu kan gebruiken.

Nu is mijn vraag hoe ik het weer voor elkaar krijg dat ik dus meteen aan de slag kan.
Mijn vermoeden is dat het met een instelling te maken heeft van de beveiliging, maar ik kan hem zo niet vinden...

Iemand die het wel weet?

Versie Windows: Windows XP Professional SP2
Versie IE: 6.029

Als ik mij goed herinner heeft hier al eens iemand dergelijke vraag gesteld, maar was dat niet alleen met flash, maar ook met filmpjes embeded in mediaplayer op websites.:confused:
Ik heb daar ook last van, maar een oplossing is er dacht ik niet gegeven omdat die er niet was.
Helaas ben ik de topic uit het oog verloren.:o
De reden was, geloof ik, dat microsoft verplicht was deze beveiliging in internet explorer in te bouwen, maar zeker ben ik het niet.:confused:
Mensen met een betere uitleg, zeker geven. Ik wil er ook echt eens de juiste informatie over weten.:thumb:

Greetz : Jer:cool:en.

JeroenE zei:
Als ik mij goed herinner heeft hier al eens iemand dergelijke vraag gesteld, maar was dat niet alleen met flash, maar ook met filmpjes embeded in mediaplayer op websites.:confused:
Deze thread soms?
Maar daar ging het om Internet Explorer versus Firefox.

Of toch een ander topic?

Boeing_737 zei:
Eerst maar eens de meest recente Flash Player installeren vanaf de Adobe Site.

Het probleem ligt niet aan Flash zoals ik volgens mij duidelijk had geschreven

JeroenE zei:

Inderdaad, ook met embedded mediaplayers heb ik dit.

gekky29 zei:
komt door een update van microsoft:)

Bedankt voor de mededeling, heb je er ook nog een oplossing voor?

Tha Devil zei:
Bij het openen van een site die gebruik maakt van Flash moet ik eerst op het Flash gedeelte klikken voordat ik bijvoorbeeld het menu kan gebruiken.
Mij leek (her)installatie een eerste begin om de problemen op te lossen.
Als jij zeker weet dat het niet zo is, best.

Hier staat een fix voor de aanpassing die is gemaakt tijdens een Windows Update.

Ik heb deze geprobeerd uit te voeren, maar kreeg een melding met verkeerde versie. Waarschijnlijk werkt het alleen met IE7. Deze ben ik dus nu aan het downloaden...
Daarna zal ik het nog een keer proberen en kijken of het nu wel werkt...

Okay, bedankt voor de informatie over de fix.

Alleen, ik heb noch met IE6, noch met IE7 ooit problemen gehad met toepassingen die gebruik maken van:

Adobe Flash Player, nu dus versie 9 ActivX,

Javascript, nu dus J2SE Runtime Environment 5.0 Update 7 en

Macromedia Shockwave Player.

Problemen ontstaan (vermoed ik) als de browser plug-ins niet up-to-date gehouden worden.

Die fix waar jij op wijst heb ik niet nodig gehad.

Je hebt kennelijk niet de recentste Adobe Flash Player 9 ActivX gedownload?

Ik hoop dat je je probleem weet op te lossen.

JeroenE zei:
maar ook met filmpjes embeded in mediaplayer op websites.:confused:
De reden was, geloof ik, dat microsoft verplicht was deze beveiliging in internet explorer in te bouwen, maar zeker ben ik het niet.:confused:

@ Jeroen. (beetje off-topic, gaat niet helemaal over Internet Explorer).

Alles over plugins, plus het verband tussen J2SE Runtime Environment en embedded Windows Media Player

is te vinden op deze pagina van Mozilla Firefox.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan