IE laadt pagina's traag, gemeten speed = +400kb/s, no spyware found??

Status
Niet open voor verdere reacties.

slacker

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
Berichten
10
hallo,

ik zie het niet meer: mijn IE opent complexere pagina's vrij traag, ondanks dat ik goeie downloadsnelheden haal in speedtest en programma downloads
op alle momenten van de dag.
Toch duidelijk een verschil met voorheen. (bv.logo van "Google" komt er in delen op...)

ik heb reeds volgende maatregelen genomen:

1.spyware verwijderd met Spybot, Adaware, pest patrol, hijack this.
2.De IE perfect afgestemd op mijn provider (Telenet België = glasvezelkabel = snel)
3.Updates van windows gedaan
4.Norton Windoctor laten werken
5.Defragmentatie
6....:evil:
 
Het lijkt me eerder dat het weergeven van de pagina (renderen) langzaam gaat. Hoe hoog is je processorgebruik? In Xp gebruik je ctrl+alt+del om dat te zien, in oudere windows de systeemmonitor. Misschien is er iets dat de processor bezet houdt.


Vr.Gr. Egel.
 
Laatst bewerkt:
hallo,

bedankt voor je antwoord: wel mijn processor is niet bezet denk ik.
Bij het 'tab' prestaties zie ik dat er niet veel gebruikt wordt. (openen van IE : 44%)( normaal gebruik tijdens surfen 0-8%)

Maar ik zie wel bij het tab 'processen', en dat ken ik niet, dat de waarde bij CPU voor de 'niet-actieve systeem processen' op 99 staat. (Maar dat is net positief zeker?)
 
die 99% is ok, hoort zo
(betekend dat je processor bijna niets doet, hoe lager dit getal, hoe hoger je gebruik)
 
Laatst bewerkt:
slacker zei:
Maar ik zie wel bij het tab 'processen', en dat ken ik niet, dat de waarde bij CPU voor de 'niet-actieve systeem processen' op 99 staat. (Maar dat is net positief zeker?)
Dat is positief ja. :) Je zou ook nog bij geheugengebruik kunnen kijken.

Heb je al een keer de cache van IE geleegd? Inclusief geschiedenis cookies en off-line items.
slacker zei:
1. spyware verwijderd met Spybot, Adaware, pest patrol, hijack this.
Had je ook spyware, zo ja welke, of werd er niks gevonden? Misschien is dat dan de oorzaak. :confused:


Vr.Gr. Egel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan