IE op Mac

• Onderwerp starter Onderwerp starter acra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acra

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Hallo,
Mijn dochter heeft Internet Explorer (liefst 7 of 8) nodig. Nu mag ze best mijn laptop gebruiken maar dat vindt zij onhandig, nee 't moet op haar macje. Kan dat zonder een betaalde licentie aan te schaffen?
Alvast bedankt,
Nora.

Ooit was er wel een versie 5 voor de mac (wiki) maar die wordt allang niet meer ondersteund... Daar ga je dus niet blij van worden.

Je kunt beter / net zo goed Safari gebruiken, of Chrome, of Firefox of Opera. Dat zijn tenminste moderne browsers, die ook op Mac draaien.
Ik zie ook geen enkele reden waarom uw dochter IE nodig zou hebben...
Kijk, als het Word of zo was geweest dan had ik me daar wat bij voor kunnen stellen. Maar gewoon een browser????

Ik zou dan voor Opera gaan, dat lijkt het meeste op IE, maar is op gebruikers ervaring op elk punt net iets beter, verder is het browsen met Opera, Firefox, Safari of wat dan ook gewoon hetzelfde.
(Niet anti IE zoals de meesten)
Bovendien, waarom zou je een Mac nemen om dan Microsoft software te draaien???

Voor welke functionaliteit heeft ze IE nodig? Als het gaat om een toepassing wat gebruikt maakt van active x, .net of silverlight dan kan dat erg last of waarschijnlijker, onmogelijk zonder betaalde Windows licentie. IE 5 heeft die functionaliteit ook niet dus daar schiet je niets mee op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan