IE snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariane01

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
444
ADSL-verbinding
IE6.0
servicepack1

sedert eergisteren duurt het 10 à 12 seconden eer er een internetpagina geopend wordt, daarvoor bijna ogenblikkelijk
downloaden aan 300kb/sec
mijn zoon zit op hetzelfde netwerk en die heeft geen problemen
iemand een idee?
 
Begin met de map local-settings zichtbaar te maken [ verborgen mappen weergeven ]

In de map local settings staan de mappen temp en temp-internetfiles

Beide mappen moet je leegmaken.

Scan vervolgens op spy-ware met ad-aware , vergeet deze na download niet eerst te updaten.
Verwijder alles wat hij vind.

Start de pc opnieuw op en kijk eens of de explorer sneller start.

groetjes speedtouch
 
Jammer dat het geen resultaat heeft.

Volgens mij kan je het beste eens Hijack this loslaten op de pc.

Hopelijk vinden de experts hier iets in.

Kijk effe in de topic [ helpmij tegen spyware offensief ]

groetjes speedtouch
 
Heb je bij ping comando`s lat van data verlies ?

Start/uitvoeren CMD

in de geopende dos box ping ***.***.***.*** waarbij * staat voor de DNS servers van je internetprovider.

Groeteen Oossie
 
Geplaatst door oossie [/i

Start/uitvoeren CMD

in de geopende dos box ping ***.***.***.*** waarbij * staat voor de DNS servers van je internetprovider.

Groeteen Oossie [/B]
 
post eens een hijackthis log.

Start het programma > onderaan staat de knop scan, druk daarop > knop verandert in "save log", druk daarop > sla de file ergens op > open de file in kladblok > kopieer alles (ctrl + a > ctrl + c) > plak het in je volgende bericht (ctrl + v)

www.tomcoyote.org/hjt/
 
hijackthis.log heb ik enkele dagen geleden gepost.
er mochten enkele onbelangrijke regels weg, verder geen opmerkingen.
 
xp-home
PC gescand met NIS, adaware, spybot, thecleaner, enz... nergens iets te vinden
gisteren heb ik ontdekt dat mijn "help en ondersteuning" ook weg is
 
SLUIT alle vensters van IE en

Doe eens start > uitvoeren > sfc /scannow [enter]

Zet even in verkenner het weergeven van verborgen en systeemmappen aan (extra > mapopties > weergave).

Zoek daarna ie.inf op in de folder c:\Windows\Inf folder. Klik daarop met rechtermuisknop en kies voor install. Doorloop het repair proces.
 
Geplaatst door ariane01
geen resultaat vaat

je hebt inetrnet explorer wel kunnen herstellen ?

En sfc scannow vond geen beschadigde of missende bestanden ??

Dan kan het nog liggen aan je tcp/ip stack. Installeer even een alternatieve browser om te kijken of het daarmee beter gaat. Dan weten we of het nou een probleem is gerelateerd aan internet explorer of andere zaken.

Installeer is opera van http://www.opera.com/download/
 
ondertussen nog een ander probleem erbij gekregen: nog slechts 1 schermresoluitie (800 x 600) en een kleurenkwaliteit van slechts 4 bist.
Ik ga opera installeren en laat nog wel iets weten, de volgende dagen mijn belangrijkste bestanden op CD zetten en in de loop van de week denk ik te formateren, dit kan na 2,5 jaar installeren en verwijderen zeker geen kwaad
 
Geplaatst door ariane01
ondertussen nog een ander probleem erbij gekregen: nog slechts 1 schermresoluitie (800 x 600) en een kleurenkwaliteit van slechts 4 bist.
Ik ga opera installeren en laat nog wel iets weten, de volgende dagen mijn belangrijkste bestanden op CD zetten en in de loop van de week denk ik te formateren, dit kan na 2,5 jaar installeren en verwijderen zeker geen kwaad

rechetrmuisknop op bureaublad > eigenschappen > instellingen. Daar moet nog je videokaart staan en geen VGA. Anders even je driver van je videokaart opnieuw installeren.

Maar euh, je computer gaat met de minuut achteruit inderdaad. Kan ik me ook wel voorstellen bij 2,5 jaar installeren. Want ook als je de programma's weer verwijdert blijft er veel rotzooi achter vaak.

waarschijnlijk is je register nu ook een stuk groter dan zou moeten, dus een regcleaner draaien zou ook geen kwaad kunnen.

Wil je wel helpen met al je problemen, maar na 2,5 jaar kan formateren eigenlijk geen kwaad. Er is nou eenmaal niks beters dan weer echt helemaal schoon beginnen.
 
opera is vlugger
in de loop van de week formateer ik mijn schijven als het dan nog niet lukt hoor je het wel
hartelijk bedankt vaat
 
ossie, beter laat dan nooit hé
hier het pingresultaat: gemiddelde tijd voor het uitvoeren van 1 bewerking: 20 millisec.
 
Dat is op zich niet verkeerd, ook al eens een ander browser geprobeerd ?

Groeten Oossie
 
Gisteren de driver terug geïnstalleerd en het probleem van het scherm was opgelost. Bedankt Vaat.

Ja Oosie, ik test al enkele dagen opera.
In het begin leek die vlugger te openen maar dat was slechts bij bepaalde pagina's.
Sommige pagina's opent IE dan weer vlugger maar beide browsers openen (veel te dikwijls) tergend traag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan