IE snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mischien dat je met dit tooltje tot de oplossing komt.

groeten Oossie
 
Internet Explorer Repareren

Als je Internet Explorer raar doet, zit er vaak niks anders op dan hem opnieuw te instaleren, zelf proberen te repareren wil vaak niks helpen, en van het fout raport word je vaak ook niks wijzer van. Met deze handige tweak instaleert Windows Internet Explorer weer, zodat hij weer zo goed als nieuw is.
Wat je alleen ervoor nodig heb is je Windows Xp cd.

Ga naar start en klik op uitvoeren typ daar in het volgende:

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
als je alles goed heb gedaan word er gevraagt om je CD erin te doen, heb je hem er al ingedaan dan instaleerd Internet Explorer zich zelf weer.

Groeten Oossie
 
Ik krijg geen connectie om bestand te downloaden en IE herinstalleren helpt ook niet.
Nieuw gegeven: mijn zoon heeft MSN terug bij de opstartprogramma's aangevinkt en die heeft blijkbaar ook problemen om verbinding te maken. Dus zou het niet met IE te maken hebben?
 
Geplaatst door oossie
.

Ga naar start en klik op uitvoeren typ daar in het volgende:

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
als je alles goed heb gedaan word er gevraagt om je CD erin te doen, heb je hem er al ingedaan dan instaleerd Internet Explorer zich zelf weer.

Groeten Oossie
dit is hetzelfde als dit:

Zoek daarna ie.inf op in de folder c:\Windows\Inf folder. Klik daarop met rechtermuisknop en kies voor install. Doorloop het repair proces.

Dat heeft ze al geprobeerd en werkt dus niet. Bovendien loopt opera ook traag. Dus denk dat het inderdaad niet met IE te maken heeft.

Probeer dit eens:

Download het programma winsockfix van http://members.shaw.ca/techcd/VB_Projects/WinsockFix.zip. Doe eerst "Reg-backup" en sla de backup op in een folder (wel doen). Klik daarna op "Fix" en laat het zijn werk doen en vervolgens laat je je computer door het programma opnieuw opstarten.
 
Register is aan het backuppen en het vordert niet zo snel.
Ik laat morgen het resultaat weten want ik moet spijtig genoeg om 20.00 uur ergens naartoe.
Alvast bedankt vaat
 
OK vaat, dat wist ik dus niet, weer wat geleerd.

Groeten Oossie
 
Geplaatst door ariane01
gelukt vaat, winsockfix heeft het gedaan
enorm bedankt

duurde even, maar fijn dat het gelukt is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan