IE start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loabarg

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
IE start niet meer op, ik krijg slechts het zandlopertje in beeld en that's it. getracht om IE vanaf CD rom te installeren maar de versie die erop zit is nieuwer. IE versie 5.5 zit erop.
Outlook werkt wel en ik draai op WinMe en achter een router/modem

wie heeft de oplossing

thanks Henny

upgraden

Hoi,

het upgraden lukt dus al niet, meerdere malen blijft de installatie bij 87 % steken.
Installatie venster geeft wel aan nog aan het updaten te zijn. Wellicht dat dit een proces van meer dan 15 minuten is?????

Geen idee. Anders laat je hem gewoon een tijdje aanstaan? Of heb je dat al gedaan?

Ik heb hem aan laten staan en laat dit maar even tot ik mijn bed in duik. Ik laat je weten wat morgen het resultaat is. Tot die tijd maar even via de laptop internetten

thanks

Henny

Je kunt ook de download compleet binnenhalen en vanaf je computer installeren.
Internet Explorer 5.5 NL (Volledig) 77MB hier

( Als je computer problemen geeft bij downloaden heb je dan geen andere tot je beschikking waarmee je de download nadien naar cd kunt kopieren . )

Ik begrijp dat het downloaden wel gelukt is, maar de installatie loopt vast op 87%

vervolg

Klopt, het installeren van de onderdelen blijft bij 84% of 87% steken. er werd de laatste keer gevraagd om ACTXPRXY.DLL ( heb ik gekopieerd vanaf mijn laptop) en om AVDXPRXY.DLL deze ook gekopieerd maar werd niet geinstalleerd.
Voorst komt nu bij het opstarten de melding initialisatie routine van de DLL is mislukt ( P2ESOCKS_1015.DLL)

Volgens mij wordt het tijd voor een schone installatie

Mogelijk tijd voor een Hijack This Log, kwam die P2ESOCKS_1015.DLL tegen op google > http://www.google.nl/search?q=P2ESOCKS_1015.DLL&ie=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=

Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 5<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.

Zag net dat je een log had geplaatst, zit wel wat rommel tussen...:)

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om Spy-ware van je PC te verwijderen?
Ik had dit probleem ook en heb het hiermee kunnen verhelpen.

Bud.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan