IE8 sommige websites lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woobles

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
111
Hoi,

sinds enkele dagen heb ik IE8 erop staan.

Als ik echter soms surf krijg ik de melding: "IE8 werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Ik klik dan op programma afsluiten.

Dan krijg ik een rood kruis te zien : "U kunt niet teruggaan naar ....com
Deze website wordt niet door IE hersteld omdat er een blijvend probleem is met de website."

Ik had in IE7 nooit problemen.

Heeft iemand een idee?

Groetjes,
Woobles
 
Hoi,

sinds enkele dagen heb ik IE8 erop staan.

Als ik echter soms surf krijg ik de melding: "IE8 werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Ik klik dan op programma afsluiten.

Dan krijg ik een rood kruis te zien : "U kunt niet teruggaan naar ....com
Deze website wordt niet door IE hersteld omdat er een blijvend probleem is met de website."

Ik had in IE7 nooit problemen

Aan mijn antwoord zul je niet veel hebben, maar ik heb dit probleem juist met IE 7 en hoop dat het met IE 8 zal overgaan. Het probleem met IE 7 wordt veroorzaakt door een HP printer!!! en er wordt zogenaamd hard gewerkt aan een oplossing vandaar mijn hoop op IE 8, want als websites er opeens mee kappen daar wordt je gek van, ook Word hield er zomaar mee op dus wees gewaarschuwd...

Heeft iemand een idee?

Groetjes,
Woobles
 
Hallo

Oplossing heb ik helaas niet maar ik heb dit probleem net als mijn voorganger met IE7 zijn wel vaak dezelfde site's moet ik zeggen die veel met flash etc. werken.
 
Hallo,

bedankt voor alle antwoorden. Ik denk niet dat het door een printer komt want die is niet aangesloten.

In IE7 kan ik de websites gewoon benaderen; in IE8 lopen ze vast. Ik denk dat het dus aan IE8 ligt.

Als ik niet verder wil met IE8 en IE7 er weer opzet; heeft dit dan gevolgen voor toekomstige Windows-updates? Ontvang ik die dan niet meer terwijl ik ze misschien wel nodig heb? weet iemand dat?

groetjes,
Woobles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan