Iedere keer foutmelding bij afsluiten internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

backlee

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
Berichten
60
Sinds een paar dagen krijg ik bij het afsluiten van internet explorer (7) telkens een foutmelding met de vraag rapport verzenden of rapport niet verzenden. Ik heb gisteren de pc volledig opnieuw geïnstalleerd (eerst alle partities verwijderd, opnieuw ingedeeld, geformatteerd als NTFS en opnieuw geïnstalleerd), maar de melding blijft. Heel vervelend...:confused:
 
Het zal de helpers helpen als je hier ook de foutmelding plaatst.
 
Sorry, ik dacht dat dit schermpje wel bekend was. De tekst luidt: In internet explorer is een fout opgetreden en moet afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
 
Heel erg vreemd temeer omdat je IE bij de herinstallatie ook opnieuw hebt moeten downloaden/herinstalleren.Had je je cookies e.d. gebackupt?En terug geïmporteerd?Trouwens bij 't foutbericht kun je ook de details laten weergeven,daar kun je wel zien welke module de veroorzaker is.
 
Graag de details van de melding, dan kun je zien waar het vandaan komt.
 
@ Mick: niks geen backup van Internet gemaakt, hele pc compleet opnieuw geïnstalleerd en aleen de besturingcd's van moederbord etc er in gedaan.
Er staat:
Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven klikt u hier. Wanneer ik daarop klik, dan zie ik:
Handtekening van fout:
AppName: iexplore.exe Appver: 7.0.6000.16791 ModName: unknown MedVer: 0.0.0.0 Offset: 01eb4704

Als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken, klikt up op: klikt u hier.
Vervolgens komt in een nieuw popup scherm een waslijst van gegevens aan. Deze lijst is volgens mij wel in een txt bestand opgeslagen in Local Settings\gebruiker\Temp\bdab_appcompot.txt. Heeft iemand daar iets aan??:confused:
 
Lijkt erop dat een of andere invoegtoepassing hiervoor verantwoordelijk is,wat heb je allemaal voor niet standaard invoegtoepassingen geladen?(evt. screenshot)
Heb je flashplayer geïnstalleerd?Vaker vragen over deze foutmelding gehad,bleek 'n activeX besturingselement te zijn dat geïnstalleerd wordt om flashplayer te kunnen installeren.Bij extra-invoegtoepassingen beheren-weergeven-gedownloade activeX besturingselementen(32 bits) als er daar een bijstaat met als naam een hoop cijfers en uitgever onbekend dan schakel/verwijder deze uit en kijk wat 'ie doet.
Anders ga je naar extra-internetopties-algemeen-browsergeschiedenis-instellingen-objecten weergeven,daar zou hij tussen moeten staan als je 'm hebt.
Heb je ook toolbars o.i.d.? Schakel ze uit en kijk wat gebeurt,zo kun je snel de schudige vinden!
 
Bij invoegtoepassingen beheren tref ik alleen drie keer Java Pluyg-in 1.6.0_12 aan, maar bij extra - internetopties etc tref ik boven drie keer Java Runtime Environment ook een reeds cijfers en getallen aan tussen acculades (? { en } bedoel ik...). Moet ik daar iets mee doen en zo, ja, hoe?

Groeten uit de stad van Pinkpop.......;)
 
Sinds een paar dagen krijg ik bij het afsluiten van internet explorer (7) telkens een foutmelding met de vraag rapport verzenden of rapport niet verzenden. Ik heb gisteren de pc volledig opnieuw geïnstalleerd (eerst alle partities verwijderd, opnieuw ingedeeld, geformatteerd als NTFS en opnieuw geïnstalleerd), maar de melding blijft. Heel vervelend...:confused:

Heb je misschien Google of een andere zoekmachine meelopen met Internet Explorer.

Dan deze uitschakelen.

Jaap
 
Ik denk dat half Nederland Google als startpagina heeft. Als standaard zoekmachine rechtsboven in het scherm heb ik ook Google (stond geloof ik default op Live search), maar dat is al zo sinds IE7 bestaat. De problemen zijn er pas sinds een paar dagen.
 
Bij invoegtoepassingen beheren tref ik alleen drie keer Java Pluyg-in 1.6.0_12 aan, maar bij extra - internetopties etc tref ik boven drie keer Java Runtime Environment ook een reeds cijfers en getallen aan tussen acculades (? { en } bedoel ik...). Moet ik daar iets mee doen en zo, ja, hoe?

Groeten uit de stad van Pinkpop.......;)

Nee,daar is niks mis mee maar heb je al naar die activeX besturingselementen gekeken die ik heb aangegeven?Het is bekend dat de laatste update van FlashPlayer bij sommigen voor problemen zorgt!
 
@ Thechib12: CCleaner laten lopen, maar dat helpt dus niet.
@ Mik: zie mijn bericht van 18:56. Bij de gedownloade Active X besturingselementen staan alleen de drie Java regels. Je zegt verder ook Bij extra-invoegtoepassingen beheren-weergeven-gedownloade activeX besturingselementen(32 bits) als er daar een bijstaat met als naam een hoop cijfers en uitgever onbekend dan schakel/verwijder deze uit en kijk wat 'ie doet. Zoals reeds opgemerkt staat daar wel eentje tussen met een hoop cijfers en letters tussen die { en } tekens, waar in de andere drie regels alleen maar Jave Runtime Environment staat. Dus als het de bedoeling is dat ik die regel met een hoop cijfers en letters alsnog verwijder, graag bericht hoe ik dat moet doen.
 
Vergeet dat van die invoegtoepassingen even ga naar: extra-internetopties-algemeen-browsergeschiedenis-instellingen-objecten weergeven.
Daar zou moeten staan buiten de 3 van Java:
MUWebControlClass
Windows Genuine Advantage Validation Tool
WUWebControlClass en eventueel
Shockwave Flash Object(staat deze erin dan gooi je die met die cijfers weg!)
Rechtsklik kijk ff bij eigenschappen wat daar staat(voor de zekerheid) en zoals je kunt zien staat onder rechtsklik ook de optie verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Het spijt me, maar behalve de drie Java regels staat er alleen maar de regel met {8FFBE65D-2C9C-en nog een aantal getallen en letters}. Niks te vinden van de door jou vermelde tekst. Windows geeft aan dat deze gegevens in C:\Windows\downloaded program files staan. Ik kan er echt niet meer van maken. :(
 
Vreemd(die zijn van WindowsUpdate) maar ja,verwijder die met die cijfers en je bent er wellicht van af,heeft bij verscheidene TopicStarters geholpen.
 
Zie het plaatje in de bijlage. Ik hoop dat dit veel verduidelijkt. Er staat in de blauwe balk: Geavanceerde INF-installatie en in de tekst achter het rode rondje met het witte kruis erdoor: Fout bij het ongedaan maken van de registratie van OCX C:\Windows\system32\macromed\Download.dll
En nu?
@Gaitman: ik wil even wachten met installeren van IE8 totdat dit probleem is opgelost. Bestaat die overigens al???
 

Bijlagen

  • 24-3-2009 16-59-40.gif
    24-3-2009 16-59-40.gif
    16,5 KB · Weergaven: 80
Geen probleem,als je de flashplayer opnieuw wil installeren kun je dat hier als je hem niet mist zou ik 't zo laten,verder geen problemen meer met afsluiten van IE bedoel ik?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan