Iedere keer foutmelding bij afsluiten internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er een misverstand is. De regel liet zich niet verwijderen, dacht ik zo, vandaar de afbeelding met de foutmelding. Maar bij het raadplegen van de objecten staat hij er inderdaad niet meer in. Bij de eerstvolgende keer afsluiten bijgaand resultaat........:confused: Ik begin er langzaam mistroostig van te worden.
 

Bijlagen

  • 24-3-2009 19-22-20.gif
    24-3-2009 19-22-20.gif
    8,3 KB · Weergaven: 9
Ik heb nu ook flashplayer verwijderd via de uninstaller op de site van Adobe, maar het resultaat blijft hetzelfde. Kan ik het nu via je link weer installeren, of maar beter nog even wachten? Ik zal intussen eens de versie 8 installeren, die is inderdaad in beta versie te krijgen.
 
Beetje rare vraag,maar heb je alle updates van IE7 opgehaald? Of IE8 beta nu zoveel beter is?Bij mij draait IE7 van het begin zonder problemen en beta versies draai ik evt. alleen op 'n oude test pc.
 
Ik heb updates installeren op automatisch staan. Dus neem ik aan dat als er updates zijn voor IE7, ik deze ook binnen heb gekregen. Toch stiekem IE8 binnengehaald en tot nu toe geen probleem meer gehad......:thumb: Ik wacht nog even af totdat ik flash weer geïnstalleerd heb en zal me dan weer melden.
 
Flash loopt intussen ook weer op IE8 en alles werkt nog steeds naar behoren. Bedankt allemaal voor de tips!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan