Iemand die wil helpen met een inlogsysteem maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Hallo ik zoek iemand die mij wil helpen met een inlog systeem temaken. Ik heb het script al en 1000 scripts ofzo. Dus wie mij wil helpen mag de scripts hebben. :) Onder andere he inlog script
 
Van de 30.000 inlog scripts die op internet staan is er geen die voldoet aan jouw eisen?

Daarnaast, wat heb je wel niet voor waardevolle scripts geschreven dan? (1000 stuks)
 
eerder gedownload :p En jawel ik heb al script. maar ik weet niet hoe je het precies op een site zet :eek: het is voor 136 mb aan scripts
 
Begin dan eens ergens mee en post hier de problemen waar je tegenaan loopt.
 
Nouwoke als eerstde database op de site gooien :eek: daar snap ik echt niks van
 
Vaak hebben de scripts een installatie bestand dat automatisch de database installeert.

Anders kun je naar PHPMyAdmin gaan en daar de database en bijbehorende tabellen maken.
 
Ok en hoe doe ik dit? PS inlog systeem zit in bijlage voor als je hem eventueel nodig hb
 

Bijlagen

  • inlog systeem php.rar
    17,2 KB · Weergaven: 26
Wat denk je ervan om install.php eens aan te roepen in je browser? Daar zitten alle database-installatie codes in.
 
Maar ik heb nog bijna niks ingevoegd in de site. Heeft umsn of zo? Zodat u me sneller kan helpsne :S
 
Even tussendoor: als je zo weinig kennis hebt van php en aanverwante zaken, waarom begin je dan niet met een eenvoudig script? Hoewel ik het script niet getest heb zie ik al bestandsnamen met mail, cronjobs, activatie, etc. Vast hartstikke mooi, maar niet handig voor een beginner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan