Hallo,
Ik heb een belangrijke vraag.
Ik ben net 2 uur lang op internet en dit forum bezig geweest om te zoeken naar het probleem van mijn laptop. Vanalles geprobeerd, maar niks werkt
Dus ik wil hier graag nog even mijn probleem melden en ik hoop dat jullie me dan kunnen helpen
Ik heb een HP Pavilion dv9700
Sinds een paar dagen start hij niet meer op.
Als ik de laptop aanzet gaan alle lampjes branden, maar geen beeld.
Dan hoor ik een "tik" (geen piep) net of er kortsluiting is.
(Ik denk zelf dat het de verbinding tussen laptop en beeldscherm is)
Maar dan hoor ik die tik en gebeurt er niks, alle lampjes blijven aan, maar beeld blijft zwart
Dan na enige tijd gaat de laptop harder werken lijkt het wel, hij maakt meer geluid maar doet nog steeds niks.
Ik heb geprobeerd met F1->F5->Enter->F10->Enter te werken
Ook met F8 maar geen van alle doen het.
Weet iemand wat er mis is en hoe ik dit eventueel kan controleren.
Ik heb niet echt geld voor een nieuwe laptop. Maar als het echt niet anders kan.
Met Vriendelijke Groeten,
Joris
Ik heb een belangrijke vraag.
Ik ben net 2 uur lang op internet en dit forum bezig geweest om te zoeken naar het probleem van mijn laptop. Vanalles geprobeerd, maar niks werkt
Dus ik wil hier graag nog even mijn probleem melden en ik hoop dat jullie me dan kunnen helpen

Ik heb een HP Pavilion dv9700
Sinds een paar dagen start hij niet meer op.
Als ik de laptop aanzet gaan alle lampjes branden, maar geen beeld.
Dan hoor ik een "tik" (geen piep) net of er kortsluiting is.
(Ik denk zelf dat het de verbinding tussen laptop en beeldscherm is)
Maar dan hoor ik die tik en gebeurt er niks, alle lampjes blijven aan, maar beeld blijft zwart
Dan na enige tijd gaat de laptop harder werken lijkt het wel, hij maakt meer geluid maar doet nog steeds niks.
Ik heb geprobeerd met F1->F5->Enter->F10->Enter te werken
Ook met F8 maar geen van alle doen het.
Weet iemand wat er mis is en hoe ik dit eventueel kan controleren.
Ik heb niet echt geld voor een nieuwe laptop. Maar als het echt niet anders kan.
Met Vriendelijke Groeten,
Joris