iets verwijderen maar hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
ik heb een spel maar die doet t niet meer ik kan t niet uninstaleren ofzo of gewoon manual verwijderen dus weet jij misgien hoe het moet of met opdrachtprompt ofzo??
 
ik heb een spel maar die doet t niet meer ik kan t niet uninstaleren ofzo of gewoon manual verwijderen dus weet jij misgien hoe het moet of met opdrachtprompt ofzo??

als jij nu eens eerst je vraag normaal stelt en wel zo dat mensen weten over welk spel het gaat en wat je wilt verwijderen dan komen we misschien wat verder :shocked:
 
selecteer de bestanden,rechts klik op de geselecteerde bestanden en verwijderen
 
Heeft het spel zijn eigen uninstall? Of anders via software.
 
Heeft het spel zijn eigen uninstall? Of anders via software.

hij heeft wel een uninstal alleen dan zegt die het spel is al geunstalled
maar alles staat er nog ik kan t niet meer spelen en reinstal in de zelfde directory werkt niet en t spel heet soldier of fortune 2 hij staat in map: D:\Soldier of Fortune II - Double Helix

en uhm rechtermuisknop en dan verwijderen werkt niet dan geeft die aan kan niet verwijderen en aangezien als ik in de mpa van t spel kom gaat die heel traag doen:S
 
Heb je voordat je uninstall geprobeerd hebt iets via de verkenner proberen te verwijderen?
 
En als je het spel eroverheen opnieuw installeert? Lukt dat?
 
ja lukt wel maar hij doet t nogsteeds niet en uninstal doet die wel maar bestanden blijven staan:confused:
 
Zijn dit niet alleen je savegames? Zie je hem na je uninstall nog wel bij je software lijst staan?
 
Zie je hem als je naar je lijst van software gaat er nog bij staan?
 
Volgens mij heeft windows hem dan al wel uit zijn register gehaald en kan je de mappen op de d gewoon verwijderen in de verkenner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan