Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat proces heb ik in bericht #38 (geen idee waarom dit draadje zo lang door moet lopen overigens) al netjes beschreven. Begin met een schone, lege database en bouw hem voorzichtig weer op, ondertussen testend of het probleem weer opduikt. ‘Mogelijkheden’ aanpassen die niet aan te passen zijn, vallen volgens mij daar niet onderHet gaat erom om stuk voor stuk alle mogelijkheden te elimineren
Waar kan ik zien of ik deze heb geïnstalleerd? Ik zie hem niet staan in de lijst van "References".MSACC.OLB
check http://allenbrowne.com/
Dit snap ik eerlijk gezegd niet helemaal. Heb je dan een niet-afhankelijk veld waarin de formule met de IIF staat? En de waarde waarmee je rekent komt óók ergens anders vandaan? Want als de data waarmee je rekent in de geg€vensbron staat, kun je de formule net zo goed in de query zetten. En volgens mij maakt het ook niet uit of je die berekening in een query maakt of op een formulier, al denkt novella dus van wel.Ik heb echter soms dat in een formulier er toch noch iets berekend moet worden, maar dat er geen data is om het te berekenen. Een veld laat dan in het formulier "error' zien. Ik probeer dit te onderdrukken met de "IIF" maar zonder succes.
Volgens het laatste antwoord #52 wordt de berekening in een view/procedure op de database gemaakt (= SQL server). Dat maakt wél een groot verschil. Ik weet ook niet waarom er in de eerste berichten dan Access queries staan.En volgens mij maakt het ook niet uit of je die berekening in een query maakt of op een formulier, al denkt novella dus van wel.
= IIF([Waarde]<20,0,100)
Het IIf probleem kwam naar voren toen ik de Wortel uit een waarde wilde trekken en dit een probleem gaf.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.