ik dien door TrustedInstaller gemachtigd te worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

petjax

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Hallo ik heb een probleem dat ik geen eigenaar kan worden van een file, en ja ik heb al eigenschappen, beveiliging, eigenaar ding geprobeerd maar ik kan absoluut niets veranderen, niet van eigenaar verwisselen niets, en ja er staat al een optie die nieuwe eigenaar kan worden maar ik kan er gewoon niets mee doen als ik er op klik gebeurt er niets.

en als ik de knop bewerken druk in de eigenaar sectie dan krijg ik het bericht: u bent alleen gemachtigd om de huidige eigenaar van (en dan komt de naam van de file)weer te geven

En ik heb windows7 home edition.

Bij voorbaat dank voor jullie tijd en moeite.

Peter.d

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nee die bevestigt alleen maar wat ik al weet dat ik geen toegang heb tot de file, en slepen gaat ook niet heb ik ook geen toestemming voor zucht.

Maar bedankt voor je moeite.

Laatst bewerkt door een moderator:
Om welk bestand gaat het eigenlijk?

Een bestand van avast a/v dat weigert om zich laat te verwijderen, had windows opnieuw geïnstalleerd en originele avast weer geprobeerd te instaleren maar dat ging op een of andere manier keer op keer mis, en omdat ik avast toch al zat was om meerdere redenen, heb ik geprobeerd Kaspersy ook origineel en splinternieuw maar die wil niet instaleren omdat kaspersky zegt dat er nog een av is geïnstalleerd.

En de file bevindt zich in c:windows/winsxs

Laatst bewerkt door een moderator:
@petjax ,

Ik heb een aantal quotes verwijderd, deze zijn niet nodig als je direct reageert op iemand. Je kan de optie "reageer op vraag" of "snel reageren" gebruiken om direct te reageren op een bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan