Als ik Grand Theft Auto: San Andreas ga spelen op mijn pc gaat mn pc na een uur spelen opnieuw opstarten (met gevolg dus dat ik sommige missies opnieuw kan doen)
Ik denk zelf dat het aan mijn Grafische kaart ligt.
Dus ik zou graag advies willen over een goede grafische kaart. (Het liefst 256 MB en in een prijsklasse van onder de €70)
Ik wil mijn geheugen ook upgraden naar 1024 MB. ik weet dat kingston erg goed is dus dat komt wel goed.
Maar ik wil ook graag weten of mijn moederbord dit aankan en waar ik kan zien wat voor moederbord ik heb.
Ook wil ik een nieuwe Processor. Ik heb nu 2,4 Ghz en wil graag 3,0 of meer.
Ook graag daar advies over.
Binnenkort zal ik de naam van mijn moederbord plaatsen als ik weet hoe ik de naam moet achterhalen.
Dit is mijn pc:
Processor Intel Celeron (0.18u) 2400MHz
Memory 512MB
Display Card NVIDIA GeForce3 Ti 200
Display Card Memory 128MB
Display Driver Version 2.7.2.0
Operating System Microsoft Windows XP
Free Disk Space 22.51GB
DirectX Version 9.0c
Optical Drive CD/DVD
Sound Card SB Live!-waveapparaat
Ik heb EVEREST gebruikt om mijn moederbordnaam te achterhalen en dat is: Asus P4S8X-X
Als ik deze updates doe kan mijn moederbord dat aan?
Ik denk zelf dat het aan mijn Grafische kaart ligt.
Dus ik zou graag advies willen over een goede grafische kaart. (Het liefst 256 MB en in een prijsklasse van onder de €70)
Ik wil mijn geheugen ook upgraden naar 1024 MB. ik weet dat kingston erg goed is dus dat komt wel goed.
Maar ik wil ook graag weten of mijn moederbord dit aankan en waar ik kan zien wat voor moederbord ik heb.
Ook wil ik een nieuwe Processor. Ik heb nu 2,4 Ghz en wil graag 3,0 of meer.
Ook graag daar advies over.
Binnenkort zal ik de naam van mijn moederbord plaatsen als ik weet hoe ik de naam moet achterhalen.
Dit is mijn pc:
Processor Intel Celeron (0.18u) 2400MHz
Memory 512MB
Display Card NVIDIA GeForce3 Ti 200
Display Card Memory 128MB
Display Driver Version 2.7.2.0
Operating System Microsoft Windows XP
Free Disk Space 22.51GB
DirectX Version 9.0c
Optical Drive CD/DVD
Sound Card SB Live!-waveapparaat
Ik heb EVEREST gebruikt om mijn moederbordnaam te achterhalen en dat is: Asus P4S8X-X
Als ik deze updates doe kan mijn moederbord dat aan?
Laatst bewerkt: