ik heb veel verandert is mijn site nu perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.

lemarocity

Banned
Lid geworden
22 dec 2009
hee mensen ik heb alles verbetert aan mijn site aan mijn andere site waren veel klachten kijk maar nu naar mijn site www.lemarhotel.tk en geef een cijfer tussen 1 -10 :thumb:

Geen enkele bronvermelding, nog steeds spelfouten, inconsequent met hoofdletters en de inhoud wordt blijkbaar niet gecontroleerd en klakkeloos gecopieerd. Waar kan je bv klikken om een donatie voor het rode kruis te doen? Je plaatst wel de tekst: "donaties kan je links beneden doen klik gewoon op make A donation."
Een zesje.

ok hoi ten eerste niks gekopieerd er zijn geen bronnen want ik heb alles zelfs geschreven en ik zie geen spelfouten

Laatst bewerkt:
Alleen al het stukje over de kerstparade:

Kerst parade => kerstparade
success => succes
Act’s => acts
4 van de 7 regels begin je met “Er”
Om 16:00 had de parade begonnnen… had begonnen?

De teksten ‘lopen’ gewoon niet lekker.
Als jij deze missers niet ziet dan zou je beter iemand anders je teksten laten controleren voordat je ze plaatst.
PS ik wil je niet afbranden hiermee, maar het staat gewoon niet professioneel.

hehe bedankt voor je hulp en ten duidelijkheid ik ben maar anderhalf jaar in Nederland ik ben geboren in Duitsland daroom is het nog beetje moeilijk voor mij maar ik verzoek het zo goed mogelijk te doen. En ik heb alles weer goed gemaakt alle spelfouten kijk er maar nu naar.:thumb:

hehe bedankt voor je hulp en ten duidelijkheid ik ben maar anderhalf jaar in Nederland ik ben geboren in Duitsland daroom is het nog beetje moeilijk voor mij maar ik verzoek het zo goed mogelijk te doen. En ik heb alles weer goed gemaakt alle spelfouten kijk er maar nu naar.:thumb:
In dat geval is je nederlands zeker niet slecht, maar onder de maat voor een nieuwssite.
Je hebt overigens niet alle fouten aangepast... :cool:

Kerstparade staat nog steeds fout.

en je zegt dat je alles zelf geschreven hebt?
in het artikel over laura is er erg weinig zelf geschreven
welgeteld 2 regels "Laura denkt dat haar zeilreis rond de wereld wordt uitgesteld tot ze 18 is. Ze sluit de brief af met de woorden dat ze erg veel van haar vader houdt."

en je hebt een extra woordje "Verder" toegevoegd (zie onder in het rood)

Lemarhotel.tk zei:
Toen de 14-jarige Laura Dekker vorige week naar Sint Maarten vertrok, had ze maar een doel: voor altijd weg uit Nederland. Dat blijkt uit een brief aan haar vader, die het AD in bezit heeft.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/12_december/24/binnenland/zeilmeisje-wilde-voor-altijd-weg.xml zei:
Toen de 14-jarige Laura Dekker vorige week naar Sint Maarten vertrok, had ze maar een doel: voor altijd weg uit Nederland. Dat blijkt uit een brief aan haar vader, die het AD in bezit heeft.

Lemarhotel.tk zei:
Laura stond dinsdag en woensdag voor de rechtbank in Utrecht, omdat Bureau Jeugdzorg haar uit huis wilde plaatsen. De rechter besloot dat ze bij haar vader mag blijven wonen.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/12_december/24/binnenland/zeilmeisje-wilde-voor-altijd-weg.xml zei:
Laura stond dinsdag en woensdag voor de rechtbank in Utrecht, omdat Bureau Jeugdzorg haar uit huis wilde plaatsen. De rechter besloot dat ze bij haar vader mag blijven wonen.

Lemarhotel.tk zei:
De rechter heeft verder begrip voor Laura's wens om als jongste mens ooit solo rond de wereld te zeilen. Hij heeft voorwaarden gesteld aan de reis. Zo moet gaan oefenen met reizen naar Engeland en Denemarken, haar EHBO-diploma halen en werken aan haar 'slaapmanagement'.
de rechter heeft begrip voor Laura's wens om als jongste mens ooit solo rond de wereld te zeilen. Hij heeft voorwaarden gesteld aan de reis. Zo moet ze gaan oefenen met reizen naar Engeland en Denemarken, haar EHBO-diploma halen en werken aan haar 'slaapmanagement'.

Laatst bewerkt:
Ah, nou snap ik het, het is allemaal zelf overgetiept.
Ja dat is natuurlijk heel wat anders. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan