Ik kan Cimcity Societies niet installeren onder VIsta 64 bit, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelowitsch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Berichten
1
Hoi,
ik heb het spel Simcity Societies Deluxe Edition gekocht. Ik kan het spel niet installeren.

Mijn pc eigenschappen, vista 64 bit, 2 gig werkgeheugen, goede videokaart van Gforce, genoeg hardeschijf ruimte.

Ik heb al vaker problemen gehad met het installeren van spellen van EA games.
Als ik de DVD opstart dit gaat automatisch krijg ik een scherm te zien waaruit ik installatie opties kan kiezen. Ik kies dan het spel. Zodra de mappen zij toegewezen waar het heen moet gat de PC van de DVD downloaden. Althans je hoort dat de DVD snel draait. Je ziet dat het download balkje een streepje laat zien. Vervolgens blijft hij hier hangen er gebeurt er niets meer. De DVD blijft snle draaien.

Ik heb het volgende reeds geprobeerd:
-opstarten als administrator.
-het setup programa toevoegen aan (DEP), in windows => start => configuratiescherm => Systeem => Geadvanceerde => instellingen => preventie van gegevensuitovering.
-ik heb gezocht via google naar oplossingen.
-ik heb op de site van EA gekeken naar oplossingen.
-ik heb het installatie bestand via compatibiliteitsinstellingen laten "weten" dat ie moet opstartoen in XP (pack2). Ook dit werkt niet

Uit dit alles komt niets. Of ik doe het gewoon niet goed omdat ik het niet snap. Wie van jullie experts kan mij verder helpen?

Ik snap zelf niet al te veel van PC"s en programma's dus als je het kan uitleggen in lekentaal (noob) dan graag.

Alvast bedankt Marcel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan