Ik kan geen downloads op de PC bewaren........

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2011
Berichten
4
beste lezer(s) als PC beginner heb ik geprobeerd enige downloads van het net te instaleren
de instalatie gaat goed,dan plaats ik een snelkoppeling op mijn bureaublad maar als deze
snelkoppeling aanklik om het programma te openen gebeurd er niets........
hoewel eerder deze programma's wel op mijn PC had staan maar verwijderd heb,om mijn PC zg schoon te maken.
Er vanuit gaande dat ik iets fout heb gedaan heb ik het betreffende programma drie maal
geinstaleerd en evenzoveel keer verwijderd.
Heeft U een tip voor mij?
bij voorbaat hartelijk dank
hans69
ps.het gaat o.a.om het programma ares en winamp.
 
Open Taakbeheer eens, zet die op tabblad 'Proccessen' en start de programma's één voor één, kijk steeds of er in de procces lijst iets bij komt, en of dat erbij blijft of weer snel weg gaat.


Taakbeheer: Ctrl+Alt+Del tegelijk indrukken.
 
ik kan geen downloads op mijn pc bewaren.............................

Hartelijk dank voor de snelle reaktie.Ik heb gedaan wat je mij melde,geen een programma regeerde.B.V. ares stond er wel in( ares*32)ook dit prog reageerde niet.
ter informatie het volgende Deze PC is nieuw acer aspire 25751 en draaid onder windows 7
ook heb ik verbindingsproblemen B.V.al ik op google wil draaid het cirkeltje maar rond,
kan ik even boodschappen doen voordat de zoekpagina van google verschijnt.
zou dat ermee te maken hebben?
hans69
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan geen download op mijn PC berwaren............

beste lezers, verleden week vroeg ik om raad op het forum om mijn probleem op te lossen.Welnu dat heeft zich vanzelf opgelost.Ik ben door blijven knoeien op de PC
totdat de hele boel vastliep.Dat was even paniek....maar door alt-f10 in te drukken
hestelde de PC zich weer vanzelf in de fabrieks stand,aangezien de PC nog nieuw is
en er weinig opstond was dat op zich zelf geen ramp.
Nu echter doet alles het weer naar behoren,ook de downloads!blijven behouden.

aan allen die mee gedacht hebben hartelijk dank daarvoor.
hans 69
 
beste lezers,al eerder heb ik de mededeling gedaan op dit forum,dat mijn probleem met de PC was opgelost.Op een gegeven moment
door al dat gerommel liep de hele boel vast,en moest systeem herstel doen volgens een partitie die op de harde schijf was gezet door de fabrikant.en zo is mijn \PC hersteld naar de fabrieks standen was mijn probleeem verleden tijd.
hartelijk dank voor hulp.
hans69
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan