ik kan niet meer downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
ik wist even niet zo snel waar ik dit onderwerp moest plaatsen dus plaats ik hem maar even hier...

sinds net eigenlijk kan ik plots niets meer downloaden via de gewone weg... ik gebruik over het algemeen firefox en heb dus de DownThemAll! download manager uiteindelijk moeten gebruiken om te downloaden via firefox...
ik heb het ook geprobeerd in andere browsers... google chrome en opera... maar die willen de download ook niet starten... ze blijven alle bij 0% hangen... er gebeurt gewoon niets...
ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar mogelijk zal sabnzbd hoogst waarschijnlijk ook wel niet meer werken...

ik heb ccleaner en tweaknow er ook even doorheen gehaald... computer opnieuw opgestart maar niets van dit hielp...

wie heeft er nog suggesties voor mij?
 
De stroom van de router er al af gehaald?
Vaak als internet traag wordt en dit soort problemen voorkomen heeft de router zijn cache te vol.
Dan moet je hem even helpen door de stroom er een minuut af te halen.
 
Hmm, probeer inderdaad je router eens opnieuw op te starten. En als dat niet werkt moet je je netwerk kaart even vervangen. Maar je kan nog wel op internet komen? Doe eens een speedtest en bekijk je download snelheid en post hem hier als je wilt.
 
ik zal zo even de router resetten...

hier alvast de
speed test

 
Dat ziet er netjes uit, heb je misschien nog een andere computer thuis? Of een mobiel waar je iets op downloaden kan? Ik wil eerst zeker weten waar de kern van het probleem licht.
 
via de telefoon downloaden gaat zonder problemen.
ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar ik weet bijna zeker dat mijn laptop ook geen problemen heeft.
 
ik heb net even geprobeerd... en vreemd genoeg kan ik gewoon weer downloaden.

toch bedankt voor de hulp!

Edit: zucht... probleem doet zich nog steeds voor...
vreemd genoeg niet bij alle downloads
 
Laatst bewerkt:
Welke virusscanner heb je?

Zet voor de zekerheid MBAM even op je PC en laat die even scannen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een trial versie van avira internet security
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan