ik krijg een fout te zien???

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefie1

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
ik kreeg deze fout te zien:
U bent niet gerechtigd php te gebruiken!
wat betekent dit?
groetjes jefie1

Dat je niet gerechtigt bent om php te gebruiken op de plaats waar je het wil gebruiken.

PHP is gratis...

Je hebt waarschijnlijk geen rechten om iets te installeren.

Wat bedoel je nu precies? ;)
PHP is een programmeertaal.
Een PHP-script is een script die werkt middels PHP.

Ben je dus op zoek naar een script of een gratis webhost die PHP ondersteunt?

Wat bedoel je nu precies? ;)
PHP is een programmeertaal.
Een PHP-script is een script die werkt middels PHP.

Ben je dus op zoek naar een script of een gratis webhost die PHP ondersteunt?
jaaaaaaaaaaa dat wil ik al heel lang maar gratis en zelf zoek ik er al jaaren voor alleen vind ik het niet.

En welke is het dan van de twee?
Als je alleen "jaaaaaaa" zegt weet ik nog niet wat je bedoelt :p.

Oké een gratis webhoster dus ;-).

Dan wil ik je eerst even zeggen dat je tegenwoordig al webhosting voor 1 euro per maand hebt. Betaalde hosting is vaak beter dan gratis.

Als je toch gratis webhosting wilt kan je Lycos en Funpic proberen. Ik heb alleen ervaring met lycos: in de tijd dat ik het gebruikte was het nogal traag maar dat is misschien inmiddels al veranderd.

Dan wil ik je eerst even zeggen dat je tegenwoordig al webhosting voor 1 euro per maand hebt. Betaalde hosting is vaak beter dan gratis.

Als je toch gratis webhosting wilt kan je Lycos en Funpic proberen. Ik heb alleen ervaring met lycos: in de tijd dat ik het gebruikte was het nogal traag maar dat is misschien inmiddels al veranderd.

weet u de site voor de webhoorst van 1euro permand?
wand die 2 bechrijp ik niet dus even aan me moeder vraagen!

weet u de site voor de webhoorst van 1euro permand?
wand die 2 bechrijp ik niet dus even aan me moeder vraagen!

en het mogt maar kom je er ook snel van af als je het niet meer wilt?
en het moet voor altijd zijn 1 euro per mand en ik moet het zekker weten!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kan ook kijken op www.neostrada.nl .
Maar denk altijd goed na voordat je iets koopt en lees goed de gebruiksvoorwaarden!
De ervaring van webhosters kan altijd verschillen, hierbij stel ik mezelf dus buiten de verantwoordelijkheid van het advies dat ik je gegeven heb.
Bij de meeste webhosters moet je ook nog een domeinnaam kopen/huren en dat ligt voor een .nl domeinnaam meestal rond de 12 euro.

ik heb hier mein website aangemaakt: funpic maar hoe kan ik een stukje schrijven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan