Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je niet gerechtigt bent om php te gebruiken op de plaats waar je het wil gebruiken.
ik ben eigenweisPHP is gratis...
Je hebt waarschijnlijk geen rechten om iets te installeren.
jaaaaaaaaaaa dat wil ik al heel lang maar gratis en zelf zoek ik er al jaaren voor alleen vind ik het niet.Wat bedoel je nu precies?
PHP is een programmeertaal.
Een PHP-script is een script die werkt middels PHP.
Ben je dus op zoek naar een script of een gratis webhost die PHP ondersteunt?
En welke is het dan van de twee?
Als je alleen "jaaaaaaa" zegt weet ik nog niet wat je bedoelt.
Oké een gratis webhoster dus ;-).
Dan wil ik je eerst even zeggen dat je tegenwoordig al webhosting voor 1 euro per maand hebt. Betaalde hosting is vaak beter dan gratis.
Als je toch gratis webhosting wilt kan je Lycos en Funpic proberen. Ik heb alleen ervaring met lycos: in de tijd dat ik het gebruikte was het nogal traag maar dat is misschien inmiddels al veranderd.
weet u de site voor de webhoorst van 1euro permand?
wand die 2 bechrijp ik niet dus even aan me moeder vraagen!
Oké een gratis webhoster dus ;-).
Dan wil ik je eerst even zeggen dat je tegenwoordig al webhosting voor 1 euro per maand hebt. Betaalde hosting is vaak beter dan gratis.
Als je toch gratis webhosting wilt kan je Lycos en Funpic proberen. Ik heb alleen ervaring met lycos: in de tijd dat ik het gebruikte was het nogal traag maar dat is misschien inmiddels al veranderd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.