ik krijg mijn HTML pagina niet zoals ik wil

ik ben geen developer, gewoon een banketbakker die iets probeert te maken.
Misschien toch eens kijken naar WordPress voor een website?
Of, een one-page website, die zijn ook in html. Je hebt genoeg voorbeelden hiervan op internet.

@TheMagicRaVen Wat is eigenlijk precies je intentie dat je zo een script wou bouwen? Je hebt geen ervaring met hosting. Dus ik ben eigenlijk best wel benieuwd.....

Lokaal op je eigen computer? En ik zie uit je screenshot dat je dingen wilt opslaan, hoe wou je die dan permanent opslaan?
Met javascript is dat sowieso al onmogelijk.

Beste oplossing: Draai lokaal een webserver (bijv. XAMPP)
En daar draai je dus lokaal deze webapplicatie die je met AI in PHP (programmeertaal) & MySQL (database opslag) gebouwd hebt.
Dan kan je op http://localhost/jouw_webapplicatie.php de boel uitvoeren in je browser.
Als je dit al aan je AI-cliënt vraagt, dan loodst hij je ongetwijfeld door het proces heen.

Het klinkt misschien lastig, maar dat is het niet. Als je XAMPP al kan draaien na het uitvoeren van een simpele installer, dan is de rest ook een makkie.

Laatst bewerkt:
Lokaal op je eigen computer? En ik zie uit je screenshot dat je dingen wilt opslaan, hoe wou je die dan permanent opslaan?
Met javascript is dat sowieso al onmogelijk.

Beste oplossing: Draai lokaal een webserver (bijv. XAMPP)
En daar draai je dus lokaal deze webapplicatie die je met AI in PHP (programmeertaal) & MySQL (database opslag) gebouwd hebt.
Dan kan je op http://localhost/jouw_webapplicatie.php de boel uitvoeren in je browser.
hij slaat nu alles op in localstorage en werkt prima.
het enige dat niet juist werkt is de sandbox simulator (die leest de condities niet juist) en de trigger settings.

het opslaan en laden gaat prima en alle andere functies werken ook goed

hij slaat nu alles op in localstorage en werkt prima.
Totdat je jouw browser de boel laat schoonmaken. En dan kan je weer opnieuw beginnen.
Dus zorg gewoon voor een solide opslag, als je data wilt bewaren.

Als ik het toch over bewaren heb, dan kan je net zo goed dus een (MySQL) database gebruiken die alle data gestructureerd opslaat. Wat dacht je ervan om berekeningen te kunnen trekken uit de resultaten van de afgelopen week, of tussen 5 januari en 2 maart, of een gemiddelde berekenen? Maar een maximale of minimum waarde kan je ook bijvoorbeeld ophalen. Eigenlijk alle soort berekeningen die je kan verzinnen.
het enige dat niet juist werkt is de sandbox simulator (die leest de condities niet juist) en de trigger settings.

het opslaan en laden gaat prima en alle andere functies werken ook goed
Het kán altijd beter, maar dan moet je verder kijken dan Javascript. Als je vooruit wilt kijken, zou ik echt kiezen voor een solide basis met PHP & MySQL, en Javascript voor de dynamiek bij het bekijken van je website.

Laatst bewerkt:
Totdat je jouw browser de boel laat schoonmaken. En dan kan je weer opnieuw beginnen.
Dus zorg gewoon voor een solide opslag, als je data wilt bewaren.

Als ik het toch over bewaren heb, dan kan je net zo goed dus een (MySQL) database gebruiken die alle data gestructureerd opslaat. Wat dacht je ervan om berekeningen te kunnen trekken uit de resultaten van de afgelopen week, of tussen 5 januari en 2 maart, of een gemiddelde berekenen? Maar een maximale of minimum waarde kan je ook bijvoorbeeld ophalen. Eigenlijk alle soort berekeningen die je kan verzinnen.

Het kán altijd beter, maar dan moet je verder kijken dan Javascript. Als je vooruit wilt kijken, zou ik echt kiezen voor een solide basis met PHP & MySQL, en Javascript voor de dynamiek bij het bekijken van je website.
bij het runnen van de bot wordt alles geëxporteerd naar een .json en berekeningen hoef ik niet te hebben.
het gaat allemaal per sessie.

en ik heb geen zin om overnieuw te beginnen, weer maanden bezig te zijn en dan misschien nog niet werkend krijg.

ik gooi het in de hoek en kijk er nog wel een keer naar...........denk ik

Die zorg dat je er maanden mee bezig bent met AI, lijkt me overdreven. :P

Maar je weet nu hoe je het volgende keer beter kan doen.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het wel.

Terug
Bovenaan Onderaan