Opgelost ik krijg mijn HTML pagina niet zoals ik wil

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Misschien zou Claude beter werken. Ik heb er goede ervaringen mee. Ik vermoed dat je nog een oud LLM-model gebruikte.

Geef het nog eens kans als je tijd en zin hebt.
zoals ik al eerder aangaf, ik heb claude meerdere kansen gegeven.......werkt ook niet.
ik zal het in 2028 nog wel eens een kans geven denk

Stukje bij beetje proberen. Of gebruik een goede editor met GitHub Copilot. Die laat de wijzigingen zien, waarna je ze in je code project kan plaatsen.
Dus meer controle over je code.

Of je kan altijd een AI-agent inzetten als grof geschut. Die kan complete taken aan in plaats van simpele opdrachten.

"Kan je dit script inpassen in mijn eigen website, met de bijbehorende stijl", "kan je mijn website voorzien van verbeterde UX".

Het kost wel wat rekenkracht, maar hét kan.

Of je kan altijd een AI-agent inzetten als grof geschut. Die kan complete taken aan in plaats van simpele opdrachten.
"Kan je dit script inpassen in mijn eigen website, met de bijbehorende stijl", "kan je mijn website voorzien van verbeterde UX".

Het kost wel wat rekenkracht, maar hét kan.
het kan dan misschien wel, maar de agents die ik gebruikt heb maker er ook een zooitje van.

laat het rusten, doe ik ook hahahaa

Stukje bij beetje proberen. Of gebruik een goede editor met GitHub Copilot. Die laat de wijzigingen zien, waarna je ze in je code project kan plaatsen.
Dus meer controle over je code.
Ik kan mij niet indenken dat het op deze manier een zooitje wordt. Maar ik blijf erbij: AI is een gereedschap, en geen doel!

Terug
Bovenaan Onderaan