ik snap er niets meer van

Status
Niet open voor verdere reacties.

masj@

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Ik heb final fantasy 8 gewdownload, 5 cds(iso files). Ik heb daarna de installatie rar file en de eerste cd unpackt. De installatie ging goed, en ik krijg ook het begin filmpje maar hij blijft me maar vragen om disc 1 erin te doen. Ik dacht dat ik de files (een pak-bestand, een FI, FS, FL en een bestand dat gewoon bestand heet) moest branden op een cd, maar dit werkt ook niet.

Tis de eerste keer dat ik een spel heb gedownload en ik snap ook niet wat veel dingen betekenen. Ik heb best veel uitleggingen gelezen, kheb alcohol 120% gedownload, en deamon. Maar het enige wat me tot nu toe wel is gelukt om 3 cds onbruikbaar te maken.

Hier heeft iemand geprobeerd te vertellen wat je moet doen om het spel aan de praat te krijgen. Maar ik snap er echt niets van:

1. You Unrar the files within the Disc 1 Disc 2 etc. 2. When you unrar the Install CD you Mount the IMG file. 3. When you mounted the Install CD you'l see another IMG put that in a folder. 4. Now! You Mount CD 1 2 3 and the IMG file that you've got out of the INSTALL CD. 5. Now Install by going to the FF8_Install CD and by pressing the Startup file.

Super als iemand me hier mee kan helpen :)

skelle zei:
niet mee akoord masj@ vraagd niets illegaal en geeft geen linken

* Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
* Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
* Naar warez mag je nooit vragen!
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan i.v.m. de copyright rechten.
* Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Hoi,

Volgens mij mis je de no cd crack. Check de files nog eens goed, vaak wordt het met het gedownde bestand meegeleverd.

Met DaemonTools virtuele cd spelers aanmaken en die iso's mounten, dan kun je die rar files van die iso uitpakken met b.v. Winrar, Totalcommander, etc.

Met die uitgepakte files de installatie doen begrijp ik uit je verhaal.
En kijk eens wat de mogelijkheden Daemontools heeft door na install het icoon in je tray te rechtsklikken.

Lange Pier zei:
Met DaemonTools virtuele cd spelers aanmaken en die iso's mounten, dan kun je die rar files van die iso uitpakken met b.v. Winrar, Totalcommander, etc.

Met die uitgepakte files de installatie doen begrijp ik uit je verhaal.
En kijk eens wat de mogelijkheden Daemontools heeft door na install het icoon in je tray te rechtsklikken.

Ik heb nu zeg maar via daemon geinstalleerd, maar wanneer ik de icon gebruik en op cd1 klik zegt het spel nog steeds dat er geen cd is. Maar misschien heb ik het verkeerd uitgelegd. Er is maar een installatie cd, en voor de rest zitten er in de andere cds files.

Dan moet je inderdaad wat mijn bovenbuurman al zei de no-cd file opzoeken op internet.

mavaros zei:
Hoi,

Volgens mij mis je de no cd crack. Check de files nog eens goed, vaak wordt het met het gedownde bestand meegeleverd.

Ehm wat is een no cd crack? :)

Een 'no cd crack' is een crack die er voor zorgt dat je niet iedere keer weer de cd in je speler hoeft te doen als je het spel wilt spelen.

Je was er al achter zie ik. Succes! :D

Laatst bewerkt:
thanks leila, ik kende de definitie niet:) Maar ik heb nog een vraagje, ik snap dat ik een crack nodig heb(kben daar nu naar opzoek). Maar als dat het probleem is waarom lukte me het ook niet toen ik de files op een cd had gezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan