Ik wil een game pc we kan me helpen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippensok

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2012
Berichten
55
Hallo iedereen.
Ik wil graag een gamepc die in zo heel duur is maar waar je toch goed mee kan gamen.
Ik heb de volgende oordelen al liggen.
Aopen prima plus 500w
en een Sapphire hd6XXX serie. ik weet hem niet uit me hoofd. maar ik verander dat nog wel.

Kan iemand me helpen?

en ik bedoel een game pc
 
een game pc he .. dan zit je met de 6xxx series op de 6850 of 6870 voor de mid range
voor high end eits als 6970

Maar wat is je budget en wat voor games en welke settings wil je hem op gaan spelen ?
zet je hem zelf inelkaar , moet er windows 7 bij ? ?
 
Laatst bewerkt:
HD4870 is aardig. Niet top, maar nog best te doen. Vergelijkbaar met een HD5770 die flink overclocked is. Verwacht er geen wonderen van. Welke games wil je gaan spelen?
 
Naja ik ben eigenlijk fan van De Sims 3 en eigenlijk Pro cycling manager.
dus niet van de schietgames ofzo. Is het met die kaart haalbaar om de sims 3 met normale kwaliteit te spelen
 
Ja prima, gaat zeker lukken. Op zijn hoogst zelfs.
 
ik heb me kast nog effe overhoop gehaalt en ik heb deze dingen nog kunnen vinden mischien bruikbaar mischien niet. willen jullie er effe naar kijken.


1. intel pentium 4 3.0ghz

2. Benq dvd-r plus brander

3. Geluidskaart
 
Laatst bewerkt:
Die DVD-R zou je misschien nog kunnen gebruiken, ik neem aan dat deze een IDE aansluiting heeft? Dan moet je een IDE moederbord hebben, of een converter. De CPU is verouderd en een geluidskaart zit op het moederbord.

sata-vs-ide-labelled.jpg

Klik op de link hierboven voor het verschil.
 
Laatst bewerkt:
Ja heeft ide maar zou jij mischien een pc voor me kunnen samenstellen die op die videokaart en voeding kan draaien en liefst niet al te duur. ik heb zelf nog wel windows 7 liggen dus dat hoeft niet
 
Dat systeem van daarboven kan dat perfect hoor! Persoonlijk zou ik je oude DVD-R niet hergebruiken. Een nieuwe is maar 5 euro duurder dan een IDE naar SATA converter.
 
Laatst bewerkt:
Dit is voor een goede game-pc eigenlijk wel de bodem. Het zou 10 euro goedkoper kunnen, maar dat zou ik niet doen.
 
Okee maar zou ik ook games zoals battlefield 3 op normale kwaliteit kunnen spelen
en nog een vraagje kan ik beter AMD Radeon 6530D 1GB videokaart kopen of gewoon deze gebruiken die ik nu heb
 
Laatst bewerkt:
Diegene die je nu hebt is minstens 3x beter. Met de HD4870 moet op normale kwaliteit prima gaan.
 
Euh ik had eigenlijk nog een vraagje

ik heb deze processor gevonden AMD® Athlon™ II X3 450 3.2Ghz AM3
zou deze ook kunnen in plaats van die andere

of deze

AMD 4100, FX. Processor: Socket AM3+, 3600 MHz, FX, 4 MB, FX-4100, 32-bit, 64-bit, 8 MB, 32 nm, B2, PC. Energie: 95 W
 
Laatst bewerkt:
Processor past niet op het moederbord. Je zou voor een AMD FX4100 kunnen gaan, maar die is niet sneller dan een Intel Core i3. Dit zou ik doen als je een AMD zou willen:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B340428%5D=1&product%5B441860%5D=1&product%5B34640%5D=1&product%5B384520%5D=1&product%5B450088%5D=1&product%5B401975%5D=1

Hierbij valt er een kostenpost weg, aangezien je je oude DVD drive kan hergebruiken. Dit moederbord heeft namelijk nog een IDE aansluiting. Je zou dit geld kunnen investeren in een grotere hardeschijf als je wilt.

Bij jouw samenstelling is de hardeschijf trouwens ook niet leverbaar, wat logisch is aangezien die prijs ook niet kan kloppen. Het tientje extra voor 8GB RAM is de investering meer dan waard en is dan ook erg aan te raden.
 
Ik.had nog een vraagje is het heel moeilijk om hem zelf te installeren, ik weet wel hoe ik het aan moet sluiten maar is het voor de rest heel moeilijk.
En haal ik het met me voeding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan