Ik wil een game pc we kan me helpen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
de megahertz van een processor kun je niet 1 op 1 vergelijken tenzij de technologie erachter het zelfde is
in dit geval is dat niet zo

dit is net zo iets als een stoom trein vergelijken met een diezel de stoom trein kan wel sneller maar de diezel kan veel meer trekken

in dit geval is de i3 veel krachtiger ook al is de snelheid waarop deze werkt lager
 
Ja idd dan kan je beter de intel nemen
Is veel krachtiger en beter voor gaming
Ook heb je ruimte voor eventuele upgrade voor later ( 1155 onderdelen zijn er genoeg)
 
ik kreeg van een vriend te horen dat deze processor het waarschijnlijk niet gaan trekken,
dus ik heb een paar andere opgezocht.
Welke zou het besten zijn denken jullie

AMD FX Series FX-4170 - 4,2 GHz - Socket AM3+
AMD Phenom II X2 565
AMD Phenom II X4 965 Black Edition ,3.4Ghz, AM3, Box
Intel Core i3 560
 
de i3 2120 nog steeds de beste keuze , je vriend heeft er geen kennis van als hij zegt dat de i3 games niet aankan ... dan snapt hij er waarschijnlijk niks van
Je kan ook voor de phenom II x4 gaan die zijn ook heel goed voor gaming maar net iets minder dan deze i3
 
Maar zou die processor ook en De Sims 3 op hoge kwaliteit aan kunnen of zou hij dat niet pakken
 
Ja, die processor gaat dat makkelijk aan kunnen. Ja, die processor is sneller dan de AMD. Nee, je gaat er geen spijt van krijgen.

Gewoon voor de Intel Core i3 2120 gaan.
 
Oke bedankt ik ga er naar kijken. Me vriend is nog niet overtuigt maar hij heeft een filmpje gevonden op youtube van Battlefield met die processor en hij speelt hem vlekkenloos af
 
De i3 2120 is een echte gamer !
tegenwoordig is het zo :
Gaming : intel
Multimedia : amd
 
Bedankt voor alle reacties. Dus Msi009 denk jij dat ik het lijstje van paranoid van de eerste pagina wel over kan nemen. dan bedoel ik de producten.
Zou jij daar zelf ook voor gaan
 
Ja oke maar ik ben ook echt niet een game fanaat.
Als ik Sims 3 maar goed kan afspelen en Pro cycling manager. dan ben ik tevreden
 
ooh je topic title : wie kan me helpen met een GAME pc ...
Voor sims 3 is ook een ruime videokaart vereist anders gaat het stotteren en vastlopen
 
ja maar hoe wil je dat betalen als je maar 350 euro hebt ? :p
met 350 euro kom je nog maar net uit met je andere onderdelen......
 
Hahaha.
Ik heb die videokaart al. XD Saphire hd5770 1gb
en ik heb ook een voeding van Aopen Prima plus 500watt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan