ik wil een speciale site maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

siegfried4444

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
hallo iedereen

ik wil een soort site maken waar ik interactive dingen laat bewegen. Zoals ik heb een webpagina met een soort oefening waar mijn mensen 2 dingen moeten verbinden en dan drukken op controleer. Om ze op een leukere manier oefeningen te laten maken.

alvas bedankt

p.s.: het moet snel af zijn zodus laat me aub snel iets weten zeer erg bedankt:)

Ehhhh....

Klinkt als een Flash applicatie :)

Wat is precies de vraag?

kijk even naar de bijlage

hallo iedereen

op de bijlage kan je een soort paneel zien. Die puntjes moet je met een kabeltje kunnen verbinden. Als je op het eene puntje duwt dat er een draad tevoorschein komt en die verbinden met een ander punt. Als ze volgen hun het goede antwoord op een oefening kunnen ze opcontroleer duwen. en zo zien ze als de oefening correct is of niet.

alvas bedankt dat je even tijd wil maken

Bijlagen

Ok, dat ziet er dus uit als een volwaardige oefenapplicatie voor elektrische schakelingen...

Maar even voor de informatie, wil je dit zelf gaan maken, of zoek je iemand die het voor je maakt? En als iemand het voor je moet maken, wat is je budget voor het geheel?

Want ik snap niet wat nou precies het idee is van je topic...

hallo

hallo iedereen

Het is de bedoeling dat ik dit zelf ga maken en heb geen budget maar weet je geen programma om dit te maken. Het moet niet per se op het web staan als ik de oefeningen op bv. een cd kan mee doen naar mensen en ze dat laten maken ben je al zeer bedankt. Dus alle programma's zijn welkom (ook een betalent.)

alvast bedankt ook als je me niet kan verder helpen

Ik denk dat je beste gok is om het een en ander van Flash te leren.

Maar ik hoop wel dat je beseft dat een goed oefen programma zoals jij dat in je hoofd hebt minimaal een paar maanden werk is, nadat je doorhebt hoe het werkt, wat ook best een paar weken kan duren...

Anyway; als je er zoveel tijd voor over hebt, kun je hier een trial van Flash halen:
http://www.softpedia.com/get/Internet/WEB-Design/Flash/Adobe-Flash.shtml

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan