Ik zoek de perfecte HelpDesk programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

tv15dsi

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Hallo,
Ik wil een helpdesk openen, maar ik heb nog geen software!

Weet iemand misschien waar je een GRATIS Live Helpdesk kunt downloaden?

het liefst eentje die een volledige gratis versie heeft.

Alvast bedankt!

dat weet ik maar ik zoek een programma hoe ik zelf op mijn site computer problemen bij andere kan oplossen

Heb je enig idee hoe een helpdesk en of Servicedesk werkt?

"een gratis helpdesk downloaden" kan niet. als je zelf een eigen helpdesk wilt beginnen zet je je telefoonnummer neer en laat je mensen met vragen ernaartoe bellen...

je wilt overigens hulp over hoe je een helpdesk begint... ironisch.

teamviewer is voldoende.

Ik zou een chat helpdesk willen hebben.
Eentje waar klanten dan met het personeel via chat hun vragen kunnen stellen.
Weet iemand zo'n programma?
Het liefst gratis.
Alvast bedankt voor jullie hulp

Heb je enig idee hoe een helpdesk en of Servicedesk werkt?
Ja ik heb al met veel proef versies gewerkt maar ik wil nu eigenlijk een gratis programma die een voledige gratis versie heeft.
Alvast bedankt voor uw hulp.

Gezien je antwoordt, heb je totaal geen idee hoe een Helpdesk en of Servicedesk werkt. Je geeft aan met proef versies gewerkt te hebben, noem die software eens op.

Een desk gebruikt bepaalde software om de incidenten te registreren. Bijvoorbeeld Remedy, HPovsd. In geval van remote overname, maakt men gebruik van RDP of Remote assistance of andere remote software zoals bijvoorbeeld Dameware.

vertel welke ?

Ok, gokje:

Start, Help en ondersteuning,... ??? ...

;)

(N.B: Serieuze interessante vraag, serieus (niet altijd even interessant) antwoord!)

Registreer een kanaal op een IRC server en laat gebruikers via een javirc applet op jou website verbinding maken. Als je weet hoe dat moet tenminste, niet demotiverend bedoeld, maar ik denk het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan