Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Installeer het gratis OpenOffice en gebruik dan Writer.
Dat is de tegenhanger van Microsoft Word:
https://www.openoffice.org/nl/product/
Beide kantoorsuites zijn ongeveer 20 jaar geleden gebouwd op OpenOffice.org. OpenOffice is jarenlang niet verbeterd of ontwikkeld, totdat de rechten op OpenOffice in 2014 door Apache werden verworven.
Ter vergelijking: LibreOffice werd voortdurend ontwikkeld en veranderd door zeer regelmatig nieuwe functies toe te voegen. Om deze reden werd het algemeen beschouwd als de meest populaire optie van de twee omdat het meer functies had en regelmatig werd verbeterd.
Een simpele tekstverwerker zit standaard in Windows 10, namelijk "Wordpad".Yari02 -- ik zoek een eenvoudige tekstverwerker voor mijn Desktop, windows 10
Zo simpel mogelijk. Wat tekstjes typen en klaar. Hooguit een afbeelding integreren.
Meen je dat nou echt?Waarom niet voor 99 Euro een Microsoft Office 2019 pakket (geen abo, onbeperkte licentie)?
Ja, ik ook, maar dat zijn bulk licenties voor bedrijven die een winkel in mootjes hakt en dan per stuk aan particulieren verkoopt. Dit mag een winkel volgens de Microsoft voorwaarden niet doen maar Microsoft laat het voorlopig op z'n beloop en daarom zoeken deze winkels de randen van het (niet) toelaatbare op. Er kan een moment komen dat Microsoft ingrijpt en dat dit niet meer mogelijk is. En ja, een officiële licentie voor de particuliere markt is na wat googelen vanaf 99 euro.€ 99 is wel erg duur, ik heb dat pakket afgelopen gekocht voor € 28....
Dit is onzin.de winkel waar ik deze activeringscode heb gekocht die met deze bedrijfslicenties niet echt legaal bezig is
Dat gaf ik aan in mijn post #16. Microsoft laat het toe maar het voldoet niet aan hun eigen voorwaarden in het Microsoft Home Use Program dat inmiddels is vervangen door het huidige prijsbeleid bij de Office 365 abonnementen. Ook voldoet het niet aan de gebruikslimiet die op een bulklicentie van toepassing is. En het voldoet niet aan het feit dat een bulklicentie niet in mootjes mag worden gehakt en dan per stuk aan particulieren wordt verkocht. Radio twee kan zeggen wat ze wil maar het is de rand van illegale verkoop. Je kan dit vergelijken met dat ik door rood fiets en de agent zegt "we zien het door de vingers".Het antwoord van Microsoft was, wij hebben daar geen probleem mee.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.