ik zoek een mmofps

Status
Niet open voor verdere reacties.

toletje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Berichten
216
ik speel al heel lang warrock en gunz enzo maar ik kan niks nieuws vinden plz wie heeft een paar gratis games die leuk en goed zijn, het mogen ook action games zijn.

(GEEN gunz,warrock,soldierfront,wolfenstein,wolfteam en manga fighter)

:):)
 
Er gaat niks boven Battlefield 2, niet gratis, maar voor E 10,- bij Intertoys.
Dit bedrag levert bij de meeste mensen ook geen persoonlijk faillissement op.
Try it!

Grtz. Marcel:D
 
maar is americas army niet alleen voor america,als ik de installer heb en hem wil instaleren doet hij het niet met downloaden
 
Laatst bewerkt:
maar is americas army niet alleen voor america,als ik de installer heb en hem wil instaleren doet hij het niet met downloaden

Nope is niet alleen voor america (ik woon iig in nederland :))

Ik weet niet wat hij niet doet met het downloaden maar misschien heb je firewall problemen?
 
ik weet niet presies wat ik gedaan heb maar hij doet het tnx maar als je die trainingen doet dan kan je missies spelen,zijn die missies gewoon speel lvls ? of zijn dat echte missies met opdrachten en als je er dan eentje haald dan krijg je een andere missie
 
na de eerste basis trainingen is het een volledige mmofps dus 1 map waarin je tegen andere spelers en met andere spelers speeld. (er kan wel maprotatie op de server gebeuren maar meestal heeft een server 1 map).
 
ik zoek een gratis mmofps

hallo ik zoek een mmofps of een action game

(GEEN americans army,wolfenstein,infinty online,rakion,gunz,soldierfront,warrock of manga fighter)
 
nou... dan blijft er echt niet veel over:confused: want als je actie games wil kom je wel bij sf aa enzo gu is er ook 1 van maar als ik jou was zou ik eens 1 kopen je hebt meer dan genoeg bij dixons van 5 euro:thumb: of anders misschien iets downloaden en een tip: special delta force black hawk down heb hem al 2x uit gespeelt maar hij is van 2000 ongeveer:p maar ziet er mooi uit.... multi zit er op:D alleen beetje hersenloose team maten:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan