Ik zoek een script..

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavalie

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Hoi helpmij..
bijna 20e topic .. ik wordt altijd geholpen!:rolleyes:

ik heb een forum gemaakt.. alleen die heeft niet zo een eigenschapm dat je zeg maar een file upload.. (of via een link opzet) dat je dan lid moet wezen om te downloaden.

bijv.

iemand komt langs.. oh. cool een liedje {dan staat er "je moet ingelogd zijn om te downloaden..} dus wat moet ik nou doen is daar een script voor me site is [modedit] link verwijderd [/modedit]
ik hoor het graag:thumb:

groetjes
volkan.. Bijnaam Mavalie..... ik was de r vergeten eigenlijks is het mavalier..:p

Later Toegevoegd =

zoeits
hjlhnf1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
@Donnows: Lees deze mededeling even door. De volgende keer gewoon een misbruikmelding plaatsen.

@mavalie: Deze vraag staat ook verkeerd, hoort thuis in "Forumsoftware". Ik heb een verhuizing voor je aangevraagd.

Bericht verplaatst en link verwijderd (bedoelde forum bevat ook links naar torrents)

Volgens mij heeft phpBB ook wel ergens de instelling dat alleen geregistreerde gebruikers bijlages mogen bekijken.

Kijk maar eens bij de rechten.

phpBB3 heeft het in ieder geval wel.

maar hoe moet ik updaten met dat phpbb3 want ik moest een programma downloaden.. en bla bla bla.. met dat programma dingen doen!

Je draait nu phpBB2 toch?

Als je daar nou eens bij de rechten rondzoekt, ik kan het niet voor je nazoeken aangezien ik geen demo van die versie meer kan vinden.

ik zoek rond in de beheerderspaneel alleen zie daar niks over.. bij welke categorie moet ik eigenlijks zijn dan??

Zoals ik al zei, ik kan geen demo vinden waar ik het kan opzoeken.

Ik wil best voor je zoeken maar dan zou ik wel een admin-account nodig zijn.

Mocht je daar wat voor voelen dan kun je die account aanmaken en de gegevens naar mijn mail-adres sturen (Kan via mijn profiel)

Na wat te kunnen rondzoeken blijkt dat phpBB2 deze optie niet standaard heeft.

Het enige dat je kunt doen is een bepaald forum onzichtbaar maken voor gasten.
Dit is waarschijnlijk niet wat je wilt.

Ook zie ik dat je dit forum op een gratis host draait (forum2go) die software is vaak ook gestript.

Wellicht is het te overwegen een eigen webruimte ergens aan te vragen met PHP en MySQL ondersteuning zodat je zelf kunt kiezen welke software er op komt te draaien.

Dan zou je dus eventueel phpBB3 er op kunnen zetten, welke deze optie dus wel heeft.

Tha Devil ik heb gedaan wat je zei.. en ik moet dat file nu uploaden.. dus bedankt:D alleen nu heb ik bij phpbb3 weer een probleem.. ik heb een video geupload op youtube
alleen die kan ik niet zo op de forum zetten dat die afspeelt wat moet ik daar aandoen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan