ik zoek een torrent into the wild nog maar een keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Berichten
424
hallo iedereen,

Ik wil voor mijn vader een film downloaden als torrent die nederlands ondertitelt is.
Ik zoek de film Into The Wild maar dan wel in goede kwaliteit ik zoek ze ongeveer boven de 4 gig in iedergeval geen storingen ofzo die in de film zitten.
en nattuurlijk moet hij wel veilig zijn met een beetje opmerkingen enzo en genoeg seeders maar als je er eentje zonder opmerkingen enzo ziet staan laat het me dan ook maar weten

Alvast bedankt.
PS: het moet wel voor 15 mei zijn want dan is mijn pa zijn verjaardag maar daar zal het toch wel voor zijn TOCH??????
en eh dit is een bericht dat ik al eens heb proberen te sturen maar toen niet gelukt is omdat ik tegen de voorwaarden inging waar ik later achterkwam door iemand die me dit heeft vertelt bedankt nogmaals zal er voortaan beter op letten:D
 
Het heeft dus geen zin om je vraag nog eens te stellen. Hier krijg je geen link naar een download van deze film. Kijk eens in je andere topic daar staat een link naar de Freerecord shop. Lijkt me ook leuker voor je vader om een origineel te geven.

Wederom topic gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan