Illusion

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjdekroon

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Ik heb eens een keer gehoord van een programma genaamd Illusion. Dat programma zou iedere keer bijhouden welke bestanden er op de harde schijf gewijzigd zijn en bij elke opstart verwijdert hij die bestanden weer.
Nou is de vraag die ik heb: Waar is de site van dat programma? Ik heb al wat met google gezocht alleen dat levert alleen maar vreemde resultaten op bij mij.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Greetz Jan Jasper de Kroon

Even los van de vraag waar je het mogelijk kunt vinden:

lijkt mij idd. een handig progje :

heb je net brieven getypt / Excel bestanden aangemaakt en bij een volgende opstart ben je ze weer kwijt. Je blijft wel lekker bezig dan............. ?

Je kunt bij dat programma bepaalde mappen vrijgeven, zoals bijv: Mijn documenten. Daar wordt dan niks aan verandert. Dus je moet dan gewoon zorgen dat je alles opslaat in Mijn Documenten.

Greetz Jasper

ok, helder, maar ik blijf het een "griezelig" progje vinden. Wat te denken van je virusscanner update, je Windows(system) map waarin mogelijke updates terecht komen, je Officemap waarin wijzigingen worden aangebracht als je een bepaald lettertype als nieuwe standaard instelt, etc. etc. etc.
Met de Windows en Officemap(pen) heb je dan tegelijkertijd wellicht zo'n 80% van je mappen gehad....... en tenzij je goed weet wat er waar in bepaalde mappen verandert tijdens een pc-sessie, lijkt het mij tevens een aardig progje om veel vastlopers en andere wazige foutmeldingen te krijgen.........?

Je moet m.i. wel heel verrekte goed weten wat er allemaal gebeurt op een / je pc wil je dat progje gaan gebruiken.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door gast0225
Even los van de vraag waar je het mogelijk kunt vinden:

lijkt mij idd. een handig progje :

heb je net brieven getypt / Excel bestanden aangemaakt en bij een volgende opstart ben je ze weer kwijt. Je blijft wel lekker bezig dan............. ?

Je moet dit ook niet thuis gebruiken maar op een school of op een bedrijf waar de data op de server geplaatst moet worden en dat er niks aan de windowsinstallatie kapot gemaakt kan worden want bij het rebooten wordt de originele windows weer geladen.

jjdekroon,

Over illusion kan ik bar weinig vinden. Waar ik zelf wel eens mee gewerkt hebt is een rebornkaart:

http://www.reborn.nl/

Ja, daar krijg ik idd. wat meer beelden bij (werk / server / data etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan