Impex PHPBB-->vBulletin sql error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunderclap

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Hey,

Ik ben aan het proberen om met behulp van het programma Impex mijn PHPBB database over te zetten naar mijn vBulletin database.

Het forum is versie 3.6.4 en ik heb de daarbij horende Impex versie.

Als ik met Impex kies wat ik wil overzetten, gaat dat bij alles goed.. met de posts/forum/threads/smileys/polls etc. Maar bij één ding gaat het fout, namelijk het importeren van de Users. Ik krijg de volgende error:

Code:
ImpEx Database errormysql error: Invalid SQL: SELECT profilefieldid FROM profilefield WHERE title = 'Occupation'

mysql error: Unknown column 'title' in 'where clause'

mysql error number: 1054

MySQL error:

Weet iemand waar dit aan kan liggen, wat ik bijv. in mijn oude PHPBB database zou kunnen veranderen om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt,
Thunderclap

Eigenlijk is het precies wat mysql je verteld:

Code:

Namelijk de kolom "title" bestaat niet in de tabel "profilefield". PhpBB gebruikt geen tabel met deze naam dus volgens mij kan het daar niet aan liggen. Ik zou het eerder in het programma Impex zoeken alleen heb ik daar nooit mee gewerkt dus kan ik je daar niet mee helpen.

Eigenlijk is het precies wat mysql je verteld:

Code:

Namelijk de kolom "title" bestaat niet in de tabel "profilefield". PhpBB gebruikt geen tabel met deze naam dus volgens mij kan het daar niet aan liggen. Ik zou het eerder in het programma Impex zoeken alleen heb ik daar nooit mee gewerkt dus kan ik je daar niet mee helpen.

Het is me gelukt, inderdaad in het programma Impex, de regel die naar "Occupation" verwees heb ik verwijderd.

Nu werkt het, bedankt voor je reacitie.

Waar heb je dit in Impex gevonden want ik zit net methetzelfde probleem

Dank voor je hulp

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan