• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

In Excel automatisch rijen kopiëren naar ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niels,

Bedankt voor je uitleg ik ga even lekker puzzelen en ik hoop dat ik er uit kom.
Maar geef me wel even de tijd voor jouw is dit blijkbaar gesneden koek haha

Groet,
Marcel
 
Dag Marcel,

Ik heb tijd genoeg hoor, als er iets niet lukt gewoon vragen.

Ik weet niet of het venster in Vba automatisch aanstaat maar anders is het makkelijk om het venster lokale variabelen aan te zetten. Dan kun je zien wat er met de variabele gebeurt. Als je er met F8 doorheen loopt

Bij mijn voorbeeld moet je trouwens =1 veranderen in =10 voor klacht en = 20 voor mutatie


Niels
 
Niels, ik ben lekker aan het proberen geweest en heb nu vier tabbladen naast het hoofdblad
Facturen Oost Klacht, Facturen Oost Mutatie, Facturen West Klacht, Facturen West Mutatie

Maar ik krijg het niet voorelkaar om de klacht en de mutatie te scheiden die komen gewoon op het tabblad door elkaar te staan.
Ik heb in de regel van alles geprobeerd om klacht of mutatie te verwijderen maar dan kreeg ik steeds foutmeldingen.

Tevens vraag ik me af of het mogelijk is dat het zo ingesteld kan worden dat na een keer op de knop facturen ophalen te drukken je pas weer op de knop kan drukken als alle gegevens weer verwijderd zijn.
Nu had ik in de gaten dat als je per ongeluk een paar keer op de knop drukt je een hele rij krijgt waar steeds dezelfde reeks in voorkomen, dus veel dubbele facturen

Bekijk bijlage 4-10-2012 Rapportage (1).xlsm

Alvast weer bedankt,
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Dag Marcel,

Ik kijk er morgen even naar. Ik zal de macro zo maken dat hij het tabblad eerst leeg maakt.

Niels
 
Niels, helemaal te gek. :thumb:
Alleen zie ik dat wat er als nummer één ingevuld wordt ook als laatste ingevuld wordt, dus ik heb twee dezelfde en dat geld voor alle vier de uitvoeringen.
Verder helemaal goed
Ik neem aan dat ik deze ook gewoon kan copieren naar een ander blad zonder dat er fouten op treden?
 
Dag Marcel,
Zal er dit weekend even naar kijken.
Probeer het en je komt erachter.
Zorg wel dat je tabbladnamen kloppen, ik heb gezien dat je soms een spatie achter de tabbladnamen hebt staan, zorg er voor dat deze er niet staan anders gaat het fout.

Niels
 
Dag Marcel,

Hierbij een aangepaste versie.
De eerste staat er nu ook maar 1 keer in.

Verder heb ik het geheel aangepast zodat er maar 1 macro nodig is.
De namen van je 4 tabbladen moet je dan wel houden zoals ze nu zijn.

Bekijk bijlage Rapportage (3).xlsm

Niels
 
Niels,

Hij is volgens mij helemaal toppie:thumb::thumb:

Ik vind het geweldig dat er mensen zijn zoals jij die met hun kennis andere uit de brand helpen.

Als ik een aanpassing nodig heb of toch niet helemaal snap hoe het verder gaat, dan hoop ik dat ik bij je mag aankloppen.

In ieder geval heel erg bedankt.

Groet,
Marcel
 
Dag Marcel,

Graag gedaan.
Als er iets is is hier altijd wel iemand die je kan helpen.

Wil ik je nog vragen om de vraag op opgelost te zetten.

Prettig weekend en welterusten

Niels
 
@kerstman05 Vraag verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan