in InDesign plakken tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greeneyezzzz

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Voorheen maakte ik A5 boekje in Word. Hier maakte ik een tekstvak en kon daar in dan vanaf een website, een tabel slepen. De totale opmaak bleef dan behouden.
Nu wil ik dit bij InDesign doen maar dat lukt me niet. Daar het zo'n uitgebreid programma is kan ik me niet voorstellen dat het niet kan. Kan iemand me helpen?

Ik hoop het ook, en het moet inderdaad kunnen met InDesign.
Welke versie gebruik je, en om welke website gaat het?

Het kan ook aan de website liggen namelijk

Ik wil InDesign CS2 gebruiken en kopieer de tabellen van de knvb site.... Ik ga alvast zitten duimen :)

Blijf zeker duimen!!! Maak wekelijks dit boekje...nu is het steeds weer puzzelen om het op de juiste volgorde te krijgen. Aangezien ik hier ca.2 uur voor heb is een foutje snel gemaakt. Hoop dus dat je me kunt helpen!

Hee Jip2....was even bang dat je het had opgegeven ;) Hoop dat je eruit komt, we hebben nu zomerstop, dus je hebt nog even :D:D:D

Ik geef niet zo snel op, tot aan de ellebogen nu ongeveer :cool:

Hallo meneer greeneyez, ik heb een pdf file voor je waar precies jouw probleem staat uitgelegd (met oplossing uiteraard).
Het lukt mij niet om je via het forum een pm te sturen, het is namelijk te lang om hier te posten, en er staan screencaptures bij.

Misschien is het handig om je mail adres te geven, als je dat op dit forum wilt doen tenminste

Ook bij weinig of geen interesse gaarne even reageren, dan kan ik het van mijn harddisk halen :confused:

Hoi Jip, kan je allerlei excuses aan dragen maar daar heb je weinig aan.... Wanneer je het pdf document nog hebt en je wil het nog met me delen....mag je dit sturen naar greeneyes0791@hotmail.com

Alvast super bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan