Makes no sense… Wat ben je aan het doen? Ik snap er geen jota van. Om te beginnen: een tabblad object heeft geen structuur. Het zijn lege pagina’s waar je dan alles op kan zetten. Zoals, wat ik al eerder aangaf: velden uit één tabel verdelen over een aantal pagina’s om het scherm overzichtelijker te houden.
Maar deze opmerking:
Ik heb 4 tabbladen A B C D met dezelfde structuur maar andere inhoud.
Zegt mij dus helemaal niets. Dezelfde structuur, maar andere inhoud? Wat bedoel je daarmee?
Schot voor de boeg: je gebruikt op je formulier één tabel/query als bron en wilt nu de gegevens in vieren delen die je dan toont op de vier tabbladen. Dat gaat niet lukken, want je kunt een recordset opmaken manier niet splitsen. Positief: je
sortering is geen probleem, want die werkt op de hele tabel.
Nog maar een keer schieten dan: je hebt één tabel/query, op basis waarvan je 4 queries hebt gemaakt met 4 verschillende filters, en die staan als subformulieren op de 4 tabbladen. Maar deze oplossing klopt dan weer niet met je omschrijving. Pluspunt: je kunt de 4 (afzonderlijke) subformulieren wél met één knop sorteren.
Zit ik er naast, dan moet je maar een voorbeeldje posten, want verder als dit kom ik niet.