davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
Ik heb een werkende macro.
Die het bestand opslaat met Als naam Dagrapport PC sortering gevolgd door datum die in Sheet data aanmaak staat in kolom a 1:53.
En in cel M3 van de eerste Sheet neemt hij deze datum ook telkens over
En het bestand wordt opgeslagen in de map bv 2018 12.
Nu zou ik deze graag aanpassen dat hij geen datum overneemt uit de Sheet Data Aanmaak maar een weeknummer die ik daar ingeef.
En hij moet nu niet opslaan in een map zoals 2018 12 , maar in de map Onderhoud.
Ik geraak er niet uit wat ik juist allemaal moet aanpassen.
Het rode (pad) heb ik reeds aangepast hoe het zou moeten volgens mij.
Enkel de datum geraak ik niet uit hoe ik deze in week nr moet wijzigen.
Bijlage een zo goed als leeg bestand om het te kunnen plaatsen , wat het hopelijk wat duidelijker maakt wat ik zou willen.
Bekijk bijlage Dagrapport PC Sortering.xlsm
Die het bestand opslaat met Als naam Dagrapport PC sortering gevolgd door datum die in Sheet data aanmaak staat in kolom a 1:53.
En in cel M3 van de eerste Sheet neemt hij deze datum ook telkens over
En het bestand wordt opgeslagen in de map bv 2018 12.
Nu zou ik deze graag aanpassen dat hij geen datum overneemt uit de Sheet Data Aanmaak maar een weeknummer die ik daar ingeef.
En hij moet nu niet opslaan in een map zoals 2018 12 , maar in de map Onderhoud.
Ik geraak er niet uit wat ik juist allemaal moet aanpassen.
Het rode (pad) heb ik reeds aangepast hoe het zou moeten volgens mij.
Enkel de datum geraak ik niet uit hoe ik deze in week nr moet wijzigen.
Code:
Sub Aanmaak_Blad_Ops_sortering()
For i = 1 To 53
With Sheets("Data Aanmaak")
pad = "G:\Pakketten\Mag-Data\Aanmaak Dagrapporten\aangemaakte\" & Format(CDate(.Cells(i, 1)), "yyyy mm") & "\Sortering\"
[COLOR="#FF0000"]pad = "G:\Pakketten\Mag-Data\Aanmaak Dagrapporten\aangemaakte\Onderhoud\"[/COLOR]
naam = "Dagrapport PC Sortering " & Format(CDate(.Cells(i, 1)), "dd-mm-yyyy") & ".xlsm"
Range("M3").Value = Format(CDate(.Cells(i, 1)), dd - mm - yyyy)
End With
ActiveWorkbook.SaveAs pad & naam, 52
Next i
Bijlage een zo goed als leeg bestand om het te kunnen plaatsen , wat het hopelijk wat duidelijker maakt wat ik zou willen.
Bekijk bijlage Dagrapport PC Sortering.xlsm