inbel acount (zonnet)wijzigen naar breedband

Status
Niet open voor verdere reacties.

john eikema

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2002
weet iemand wat het probleem is ?
ik was vandaag voor een klant adsl breedband aan het installeren op een windows 98 machine
klant heeft een inbel acount bij zonnet en stapt over naar zakelijk adsl van kpn

krijg het toch niet voor elkaar om te kiezen voor Lan verbinding
krijg ook dat hardnekkige zonnet niet weg

ik denk dat het cd tje wat de klant ooit heeft gebruikt voor zonnet zoveel in het register heb lopen klooien,dat er drastischer maatregelen moet worden genomen

wie heeft er tips

Kijk eens bij geinstalleerde software.Staat daar iets van Zonnet/Versatel ?

Geplaatst door upsidaisy
Kijk eens bij geinstalleerde software.Staat daar iets van Zonnet/Versatel ?

nee daar zie je helemaal niks van zonnet
kan me ook wel voorstellen,want ze hebben liever dat je blijft inbellen,dan verdienen ze nog wat aan je

Hallo John Eikema,
Ik ben eens , ongeveer een jaar geleden ook tegen een dergelijk probleem aangelopen. Ik werd gebeld door iemand dat hij de adsl aansluiting niet aan de praat kon krijgen
Wat blijkt, wanneer er eerst gebruik gemaakt werd van een inbel verbinding, dat deze verbinding eerst verwijdert moet worden want IE kiest in eerste instantie altijd voor de eerst aangemaakte verbinding in plaats van een Lan verbinding. Doe dus het volgende : Ga naar IE >> internet opties >> verbindingen , en verwijder hier de inbelverbinding van Zonnet ,en klik op toepassen. Start de Pc opnieuw op en de ADSL verbinding zou moeten werken.
Vrgr. B.Kat

Laatst bewerkt:
Geplaatst door B.Kat
Hallo John Eikema,
Ik ben eens , ongeveer een jaar geleden ook tegen een dergelijk probleem aangelopen. Ik werd gebeld door iemand dat hij de adsl aansluiting niet aan de praat kon krijgen
Wat blijkt, wanneer er eerst gebruik gemaakt werd van een inbel verbinding, dat deze verbinding eerst verwijdert moet worden want IE kiest in eerste instantie altijd voor de eerst aangemaakte verbinding in plaats van een Lan verbinding. Doe dus het volgende : Ga naar IE >> internet opties >> verbindingen , en verwijder hier de inbelverbinding van Zonnet ,en klik op toepassen. Start de Pc opnieuw op en de ADSL verbinding zou moeten werken.
Vrgr. B.Kat

bedankt voor de tip maar dat had ik ook al gedaan maar mocht niet baten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan