include/require

Status
Niet open voor verdere reacties.

kardol

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Hoi,

ik heb een simpele include gemaakt in een layer in dreamweaver. Om een of andere reden gaat er iets niet goed.
1. de layer staat linksboven in het scherm i.p.v. op de juiste plek, in dreamweaver. In Firefox staat ie dan wel goed.
2. in IE is de include (een klein menu) al helemaal niet te zien.

<?php

include_once('incl.php');

?>

Wat doe ik fout?

Waarschijnlijk heeft het niks met je include te maken maar met je CSS... klinkt als een styling issue.

Waarschijnlijk heeft het niks met je include te maken maar met je CSS... klinkt als een styling issue.

Maar CSS is wel goed in firefox en IE. Als ik er het menu dat ge'included' moet worden letterlijk inzet, geeft het geen problemen.

Je hebt geen <html>, <head> en <body>-tags in je include staan?

Ik bedoel niet waar je include instaat, maar wat er in je include staat.

Kun je de volledige inhoud van incl.php eens posten?

Eventueel ook de broncode van de pagina waarop je hem include en de broncode van de pagina waar je het menu letterlijk ingezet hebt. 3 stukken dus.

Ik bedoel niet waar je include instaat, maar wat er in je include staat.

Kun je de volledige inhoud van incl.php eens posten?

Eventueel ook de broncode van de pagina waarop je hem include en de broncode van de pagina waar je het menu letterlijk ingezet hebt. 3 stukken dus.

Bedankt voor de hulp. Ik heb het zelf ondertussen weten op te lossen, het had inderdaad met css te maken. dat moest in de php-code verwerkt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan