includen html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar je vraagt op hulp; we geven je advies wat je moet doen of hoe het zou moeten. Hier kun je iets van leren en dan ga je eigenwijs doen (sorry om het zo te zeggen).

We geven 3 tot 4 keer toe wat je met die js en css moet doen en alleen bij jou werkt het niet zeg je... volgens mij heb je het niet gedaan of je snapt het niet.

Maar ik vind het raar toen ik het zo deed, deed hij het goed en nu niet meer. Vandaar maar bedankt voor de hulp!!! :D

Ik kijk zelf wel verder! :thumb:

door alleen het pad te veranderen kom je er niet... er moet ook wel een bestand zijn wat de browser kan inlezen... ;)

en ik zou het vanuit je root doen dus dan is je pad:
/js/litebox.js
/css/litebox.css

en niet
js/litebox.js
css/litebox.css

Ik wist niet dat een '/' zoveel verschil maakte. Nu kom ik eruit denk ik! Ik laat het horen :)
Foto's doen het al... Alleen of hij een lightbox maakt is nog de vraag... :p

Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry, Sorry 1000 maal :)

Het was gewoon mijn domme fout....

Ik had 'Digi-Desmond.nl/nieuwesite' gemaakt dus was elke keer 'nieuwesite' vergeten te schrijven....

http://www.digi-desmond.nl/nieuwesite/index.php?p=fotos/fotosklaar/fotosklaar

Ik ga hem nu online zetten dus het kan dit link worden: http://www.digi-desmond.nl/index.php?p=fotos/fotosklaar/fotosklaar

Bijvoorbeeld ik had....

Code:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/nieuwesite/inc/css/lytebox.css" /> 
<script type="text/javascript" src="/nieuwesite/inc/js/lytebox.js"></script>

En het moest zijn...

Code:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/inc/css/lytebox.css" /> 
<script type="text/javascript" src="/inc/js/lytebox.js"></script>

Als ik hem echt online zet dan haal ik 'nieuwesite' weer weg.

Harstikke bedankt voor alle hulp!!!!:thumb:

Laatst bewerkt:
ok gelukkig. Ik ben blij dat het nu allemaal werkt..
Is soms wel even lastig zoeken die directory structuren.

succes met je website en maak er wat moois van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan