incredimail email

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
343
Ik krijg deze tekst als ik de factuur van hetnet krijg.Your email client does not support HTML messages. Wat kan ik hieraan doen want ik zie niks staan verder.bvd gR Harry
 
Hoi,

Mijn advies goed lezen: zorgen dat Incredimail wél in staat is HTML-mailberichten te lezen.
Hoe ..... tja.
Overigens zijn HTML-mails de gewoonste zaak van de weteld hoor, dus ook Incr.m. zou dit moeten kunnen .... dénk ik. Maar ik heb het - na even stoeien ermee - als een weinig professioneel pakket weer verwijderd. Dus ik weet het niet: goed voor de fun, met een risico op malware vanwege alle gadgets en x-tra's waar je geadresseerden w.s. niet op zitten te wachten.

Tip: verwijderen en OE, Outlook of Thunderbird gaan gebruiken :(
 
Tja ... ik heb hier geen zin in een 'richtingenstrijd'.

Wel heb ik nogal wat klanten in en om mijn woonplaats.
En deels zijn mijn adviezen 'gewoon' gebaseerd op ervaringen met de problemen die ze hebben.
Mijn klanten ervaren me als een goed adviseur (ik ben er dan ook al weer wat kwijt, want ze hebben weinig 'problemen' meer ..... ).
Mijn 'credo': gebruik je pc waarvoor je hem écht wilt gebruiken en vraag je af wat je fun-gehalte daarin een strop om je nek is.

Maar ieder heeft z'n 'ding': onderzoek alles .... en behoud het goede ;)
 
Nou gelukkig zijn er dan nog heel veel mensen die de PC gewoon voor "fun" gebruiken en ook nog lol in hun leven hebben...
 
Incredimail staat standaard als HTML, het hele programma is namelijk gebaseerd op html om de e-mails met vormgeving te verzenden en te ontvangen. Omschakelen naar OE, Outlook of Thunderbird is dan wel heel simplistisch als oplossing gesteld.
Dat het weinig professioneel is zou ik zo niet zeggen. Het hangt allemaal van de noden van de gebruiker af. Trouwens OE is zeker niet professioneler. Als de gebruiker geen agenda e.d. nodig heeft is het zeker niet nodig om naar Outlook over te schakelen.
Malware zit er zeker niet in, wel maakt de gratis versie gebruik van advertenties rechtsboven in het IM venster. In de betaalde versie zit niets van dat alles en is het programma clean.

Een update doen van IM is zeker geen slecht idee. IM maakt immers gebruik van de engine van MS Internet Explorer en als daar iets aan wijzigt kan dat gevolgen hebben voor IM. Een update verhelpt de problemen dan meestal.
 
Je kan beter OE gebruiken of Thunderbird.
Als je incredmail update kan je niet meer je emails converteren met incrediconvert als je weer outlook wil gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan