Incredimail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
1.010
Hallo

Bij men tante op de pc gebruiken ze incredimail.
Er zijn 3 account bijvoorbeeld
jan
piet
klaas

De email programma is geinstalleerd voor alle personen door jan.
nu konden piet en klaas ook altijd hun eigen email openen.
maar sinds kort kan alleen jan zijn email openen bij de andere gebruikers komt het volgende er voor

De incredimail installatie is niet voltooid. Je moet eerst je computer rebooten voordat je incredimail kunt gebruiken.

De pc is alwel 100x opnieuw opgestart maar het werkt nog niet.
ook het opnieuw installeren helpt niet.
 
Ons overkomt hetzelfde.

Nadat ik de laatste update van IM had gedownload (op advies van IM notabene) is alleen de account beschikbaar waarmee deze update is gedownload.
Als op een van onze drie andere accounts IM wordt opgestart, verschijnt de melding:
De IncrediMail installatie is niet voltooid. Je moet eerst de installatie voltooien voordat je Incredimail kunt gebruiken.

Heb vervolgens IM verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het resultaat is hetzelfde.
Word ik niet blij van. Ten slotte maar Morzilla Thunderbird geinstalleerd. Dat ging wel goed op alle accounts.

Morzilla Thunderbird is overigens ook een fraai programma!
 
Ons overkomt hetzelfde.

Nadat ik de laatste update van IM had gedownload (op advies van IM notabene) is alleen de account beschikbaar waarmee deze update is gedownload.
Als op een van onze drie andere accounts IM wordt opgestart, verschijnt de melding:
De IncrediMail installatie is niet voltooid. Je moet eerst de installatie voltooien voordat je Incredimail kunt gebruiken.

Heb vervolgens IM verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het resultaat is hetzelfde.
Word ik niet blij van. Ten slotte maar Morzilla Thunderbird geinstalleerd. Dat ging wel goed op alle accounts.

Morzilla Thunderbird is overigens ook een fraai programma!

Hallo

ik had het probleem inmiddels al opgelost door een systeem herstel uit te voeren.
nu moet ik gewoon die schermpjes van de update weg blijven klikken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan