incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetmo

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Ik wil graag het mailbewerkingsprogramma incredimail gebruiken om alle inkomende en uitgaande mailtjes te lezen en te bewerken. Ik krijg incredimail gedownload maar kan geen berichten versturen en ontvangen. Ben in t bezit van een hotmailaccount en zou dat programma graag aan dat emailadres koppelen zodat ik mijn huidige e mailadres kan behouden. Zou het kunnen zijn dat hotmail deze bewerking niet ondersteund?! Ben geen computerwonder dus het zou fijn zijn als iemand het in zo'n begrijpelijk mogelijke taal zou kunnen uitleggen. Voor zover ik kan zien heb ik alle accountinformatie goed ingesteld en ook uitgebreid bestuderen van de help sectie leverde niks op!

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!:thumb:

bedankt voor je reactie!heb gedaan wat er stond maar dat werkt niet!Hij geeft deze melding:

De aansluiting is niet door de inkomende mailserver "http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp geaccepteerd, probeer het later nog eens

en bij details geeft hij dan aan dat ik me moet aanmelden bij hotmail plus zodat ik via incredimail mijn hotmail berichten kan versturen!

Heb echt alles al geprobeerd, zelfs een ander account aanmaken om te kijken of het niet aan hotmail ligt. Het is toch zeker niet zo dat je een hotmail plus abbonnement moet nemen voordat je gebruik kunt maken van incredimail? Zou het niet aan mijn provider kunnen liggen?heb adsl van kpn?!

Misschien is een Gmail account een optie.

Ik heb er nog wel 1 over als je interesse hebt

Je bent HIER opnieuw begonnen met een topic maar ik denk dat je beter hier had kunnen blijven. Gmail is van Google en ondersteund POP3 wel. Als je wil kan ik je een uitnodiging sturen voor een account bij Gmail!

bedankt voor je reactie!ben hier net nieuw dus weet nog niet helemaal hoe het werkt!Is dat g mail net zoiets als hotmail?denk dat het een heel gedoe wordt om hotmail aan incredimail te koppelen dus g mail lijkt me een heel goed idee!Waarschijnlijk zijn er wel meer mensen die meerdere e mail adressen hebben en aparte hotmail(msn)dus dat ga ik ook eens proberen!Hartstikke bedankt voor je hulp en wacht op je uitnodiging! groetjes monique

Heel erg bedankt allemaal!Probleem opgelost.Heb een gratis pop3 e mailadres aangemeekt en dat aan mijn hotmail gekoppeld. Die gegevens invoeren samen met de gegevens van mijn server en incredimail werkt eindelijk!

Incredimail is een RAMP

Rampen met exporteren van Incredimail naar Outlook

WAAR BEGIN JE AAN?!

Van Outlook kwam ik ooit makkelijk naar Incredimail maar er was geen weg meer terug. IM sluit namelijk op het minste of geringste helemaal af. Bij problemen is er alleen een automatische Helpdesk in gecompliceerd Engels te consulteren. Daar vind je helaas geen oplossing voor je Postvak IN mails die ineens allemaal gecodeerd blijken te zijn of die niet meer openen met de boodschap ER IS GEEN BERICHT GESELECTEERD. Je moet bovendien € 25 per jaar betalen voor een Junk- en Spamfilter, die je bij Thunderbird of Outlook Express gratis krijgt. Mijn AVAST-virusscanner zegt dat hij de INcredimail-bestand niet kan aftasten dus het is ook nog eens een virusopslagplaats. Verwijderen van het hele programma via de Verkenner (en dan opnieuw downloaden) gaat helaas ook niet lukken. Er zit een ingewikkelde schijfbeveiliging op dat Incredimail. Ook via SOFTWARE VERWIJDEREN in het Configuratiescherm lukte me dit niet.

Inmiddels is dus mijn hele Postvak IN verziekt. En dus weer terug naar Outlook? Vergeet het maar. Exporteren van je adressen en berichten is een gecompliceerde ramp. Via het programma IncrediConvert heb ik eindelijk mijn berichten in een EML-file kunnen krijgen maar ik snap niet hoe ik die in mijn Outlook Postvakken kan krijgen. Want slepen lukt niet. IncrediConvert converteert echter niet mijn Adresboek. Op een Engelse site lees ik dat je het Adressbook moet selecteren (HOE DOE JE DAT?) en via FILE>Export naar een CSV.format moet overzetten zodat ik dan kan importeren via TOOLS>IMPORT>ADRESSBOOKS>TextFILES. Helaas heb ik geen idee waar men het over heeft.

Wie dit probleem ooit goed opgelost heeft, doet mij een intens plezier met een tip. Ik beloon je graag met een astrologische wederdienst want dat is mijn vak (kijk maar even op www.peterdenharing.nl). Grote dank bij voorbaat.

Hoe Incredimail volledig te verwijderen.

1. Uninstaleer Incredimail onder configuratiescherm/software
2. Onder verkennen (rechtermuisknop start) program files
3. Onder documents & settings jouw naam en alle gebruikers ‘application data/microsoft
4. Onder menu start/uitvoeren typ ‘regedit’ zoek dan onder hkey current user en hkey local machine ‘software’
5. Gebruik een registercleaner bv. Easy Cleaner.

Onder deze functies staat vaak achtergebleven software.
Voer precies zo uit als beschreven.

Ha Bruce,

Dank je wel. Dat deel gaat weer goed. Nou nog mijn adresboek converteren. Tip? Groet van Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan