incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
incredimail-photofiltre

Mario ik heb het bij herhaling gezegd voorheen lukte het wel dat is ja het criterium - niemand zal dus incredimail eens uit proberen wat betreft de mailmelder -ik ben nl.de mening dat ze dat uit het standaard paket gehaald hebben - dus daarom mijn verzoek.
En als dan Maestro schrijft over mijn respektabele leeftijd-ergens schrijf ik op een Rotterdamse site(ik woonde namelijk eens in Rotterdam)ik stel het zo voor we liggen of staan allemaal op de lopende band vroeg of laat kipt er een af we houden ons echter allemaal krampachtig vast - bij mij was het reeds meermalen kantje boord een maal zelfs een kwestie van minuten -je weet niet hoelang het je nog gegeven is - ik blijf nog moed houden hartelijke groet allen gila
 
Laatst bewerkt:
INCREDIMAIL -Toni

ik ben ver:love: geten de onvermoeibare Toni te bedanken - hopelijk krijgt zij dit bericht en hoop ik dat ze zich nog eens meldt
groet gila
 
ik ben ver:love: geten de onvermoeibare Toni te bedanken - hopelijk krijgt zij dit bericht en hoop ik dat ze zich nog eens meldt
groet gila

Tuurlijk krijgt ze dit bericht, hoe zou dat nou komen.:p
Nou, u hoeft mij zeker niet te bedanken, vanwege het feit dat ik niet
tot een oplossing kan komen.:eek:
Ik denk ook dat ze die mailmelder simpelweg eruit hebben gehaald.

Groeten Toni :)
 
Toni dat laatste dat ze het er uit gegooid hebben is ook mijn mening - maar ik wil het graag bevestigd zien-het was ja ook zo met junk-mail zat in het programma maar moest men later kopen.
Alleen ik begrijp niet dat als ze het er uit gelaten hebben dat niemand op het forum daar mee bekend is-daarom verzocht ik ook iemand het eens te proberen met het downloaden van incredimail als TEST!!! groetjes gila
 
Geplaatst door Gila

Crash-amiek-puppie-bandit en allen die mij veel steun gaven m,et de problemen.Vrijdag was de PC dokter hier-hij moest de pc meenemen-hedenmiddag is hij er mee terug gekomen.
Sinds vrijdag tot hedenmiddag was ik dus niet bereikbaar.Hij heeft hem op de zaak bij hem ingesteld.Phoptofiltre,mailmelder werken nu perfeckt.Ben er mee gaan werken en heb hem vanmiddag nog per email een vraag gesteld omdat ik gezegd heb ik moet op het Forum allen informeren over de stand en hun bedanken voor de medewerking in de afgelopen periode.Mijn vraag aan hem was de Grafiekaart is nu nog dezelfde als voorheen nl.de Strio enz.die had 256 kleuren en u heeft hem nu gesteld op 32 bit.Zijn antwoordt uw probleem is de pc heeft een vast ingebouwde Grafikkarte die defect is-die heb ik uitgeschakeld en een nieuwe gebruikte ingebouwd en daarvoor moest ik ook een driver installeren,dan eerst ging meer als 256 kleuren-hij is nu optimaal ingesteld,laat de instelling zo.Beste helpers en helperinnen hartelijk dank ik hoop dat deze info goed overkomt
een hartelijke groet en we komen elkaar beslist nog eens tegen.
ps de kosten waren nu incl.voorrijkosten 60 euro -acceptabel in vergelijk wat anderen hier presteren en berekenen.:thumb: :thumb:
Bron:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=17709&page=4
 
incredimail-kleurinstellingen-mailmelder-photofiltre

In aansluiting op de topic die door Lex voor mij hier is geplaatst wil ik in aansluiting nog bedanken alle anderen die mij zou behulpzaam zijn geweest en met opoffering van hun vrije tijd ?
In bizonder nog Maestro,mario en Jozo waren onvermoeibaar en brachten mij het eea bij hetgeen niet gemakkelijk voor hun was door mijn onkunde.Excuus als ik iemand vergeet maar allen het beste gewenst en we :thumb: :thumb: zullen elkaar beslist nog eens tegen komen op het Forum
 
kleurinstellingen

mocht iemand in de buurt van Keulen komen-je weetmaar nooit - hartelijk welkom groet ruud
bijgaande foto te vergroten met klik hij is een probeersel metphotofiltre
 

Bijlagen

  • gedekte tafel.jpg
    gedekte tafel.jpg
    27,1 KB · Weergaven: 41
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan