incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
s.o.s. met vriendelijkegroet ik mis meerdere vragen/antwoorden van mij op dit forum
 
TONI ik wacht op de oplossing die ergens vandaan moet komen groet gila
 
increduimail toni en alle anderen

ergens lees ik op het forum geef de m,oed niet op vaak is men dicht bij de oplossing- het woord is nu aan .........:love:
 
ergens lees ik op het forum geef de m,oed niet op vaak is men dicht bij de oplossing- het woord is nu aan .........:love:
Gila,
Dat is de tekst van Jozo.Maar dat weet je...:D
Als je een e-mail melder zoektdan kun je eprompter ook gebruiken.
klik de link maar aan http://www.eprompter.com/download.htm
dan op het logo van cnet klikken en je haalt het binnen.
In de setup zet je je e-mail adres je paswoord en dat is eigenlijk alles.
 
Dat is de tekst van Jozo.Maar dat weet je - begrijp ik niet.
Ik zou wel eens willen zien dat iemand van het forum de incredimal -normaal dus gratis- op zijn pc installeerd en of hij dan ook GEEN MAILMELDER krijgt zoals bij mij.
De eventueel door iemand van het forum gedownloade incredimail kan ja een voedig weer door hem/of haar worden verwijdert - groet gila:D :love:
 
Het spijt mij dat ook TONI het af laat weten groet gila
 
het gehele forum puppie toni jozo ez.zien er kennelijk geen heil in (of ze zijn allen op vakantie)-het spijt mij dat ik u allen zo veel last bezorgde -:D WAS NIET ZO BEDOELD GROET GILA
 
Maestro dank kan ik hem van daaruit downloaden ? groet gila
 
Het spijt mij dat ook TONI het af laat weten groet gila

Dat spijt mij ook Gila, ik heb nadien geen mails meer gehad van
Helpmij. Nou net komt er een binnen, ik heb verder nog gekeken
maar ik weet het verders ook niet meer. :eek:
Ik heb mezelf ingeschreven bij een forum: Galaxy productions, maar
kan niet ingelogd raken, want daar zou een oplossing staan. :(
 
Toni bedankt ik wacht op je reactie je kunt ook doen via mail contact groet gila
 
Maestro dank kan ik hem van daaruit downloaden ? groet gila

Ja, j kan op de door mij aangegeven link de flashplayer downloaden.
LET WEL OP, in het download venster staat een vinkje bij "YAHOO TOOLBAR" haal dat vinkje weg voordat je het download!!!!
 
Maestro ik haal het vinkje weg (lukt mij alleen bij de Duitse versie)ALS IK HEM OP Nederlands zet komt er niet een vinkje zoals je aangadf.
Dus dan maar Duits ik klik dan op installeren en alles blijft oostindisch doof - ik kom dus niet verder - het spijt mij - wat nu groetjes gila
 
Na een (succesvolle) installatie zou je het volgende moeten zien.


attachment.php



In datzelfde venster staat ook dat als er een pop-up komt (secutrity warnig) dat je wel moet kiezen voor 'install now' Verder kan het zijn dat de computer eerst een herstart nodig heeft voordat het werkt.
 

Bijlagen

  • flash.gif
    flash.gif
    52,2 KB · Weergaven: 100
incredimail-mailmelder

Maestro ik was een beetje moedeloos maar ga het nog weeer eens proberen en meldt mij dan groet gila (ps mijn Windows 98 kan toch geen probleem zijn?)
 
incredimail-mailmelder

Maestro er staat 4 minuten maar ik kan wachten tot ik een ons weeg maar er komt niets verder zie resultaat bij de drie screenshots groet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot010maestro.jpg
    ScreenShot010maestro.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 75
  • ScreenShot011maettro.jpg
    ScreenShot011maettro.jpg
    63 KB · Weergaven: 60
  • ScreenShot012maestro.jpg
    ScreenShot012maestro.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 57
uincredimail-mailmelder

het blijft huilen met de pet op spijtme groet gila
 
Gila,

Je hebt toch wel op "Jetzt installieren" geklikt?

Anders moeten we gaan proberen je een complete versie te laten downloaden en zelf installeren.

Voordat we dat gaan proberen, ga eens naar de volgende pagina en vertel eens of je daar bewegende beelden ziet.

http://www.a3d.nl/ en klik dan eens in het menu links op "grafisch-lab" en dan "video-stijloefening"

Zie je niks bewegen heb je geen flash en zullen we het anders moeten proberen.

p.s. Ik zie dat je nog steeds niet de juiste videokaartdrivers gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan