incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar was ik al bang voor :(

We gaan het stap voor stap doen.
Download van de volgende link Fashplayer 8
http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/installers/archive/fp8_archive.zip

Na het downloaden moet je het bestand uitpakken (met Winzip of WinRar)

Na het uitpakken, ga je naar de uigepakte map (FP8_archive) en vervolgens naar de map "r24"

In die map zie je het bestand "flashplayer8r24_winax.exe" (kan ook zonder .exe zijn in jouw geval), je dubbelklikt daarop en als het goed is gaat Flashplayer installeren.
 
Gila,
p.s. Ik zie dat je nog steeds niet de juiste videokaartdrivers gebruikt.

In diverse topics is je verteld dat je de juistete drivers voor je videokaart moet installeren.
Als je dat niet doet zal een deel van je pc niet goed werken.
In een ander topic vertelde je dat je je pc had weggebracht ter reparatie, breng hem terug en zeg dat ze dat ook nog even (kostelos) voor je moeten doen.
 
maestro tot zover lukt het maar nu - dat dubbelklikken ?
 

Bijlagen

  • ScreenShot013.jpg
    ScreenShot013.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 29
Je hebt het bestand nog niet uitgepakt, je hebt het nu (tijdelijk) geopend met Winzip.

Klik met rechts op het bestand en kies voor 'uitpakken'
Daarna kan je verdergaan zoals ik schreef.
 
ben gekomen tot zie scans en weet het ook niet meer wat nu groetgila
 

Bijlagen

  • ScreenShot014.jpg
    ScreenShot014.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 18
  • ScreenShot015.jpg
    ScreenShot015.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 33
  • ScreenShot016.jpg
    ScreenShot016.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 20
Nog duidelijker dan.

Klik met rechts op het gedownloade bestand (FP8_archive.ZIP ) en kies DAAR voor uitpakken op een door jouw te kiezen locatie, MAAR in GEEN GEVAL in de 'temp' waar je nu zit.

Na het uitpakken ga je in WINDOWS VERKENNER naar de map toe, en verder zoals ik eerder heb aangegeven.
 
maestro akls je de beide laatste bijgaande scans aan kijkt moet de installatie kompleet zijn ook controleerik dat groet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot018.jpg
    ScreenShot018.jpg
    57 KB · Weergaven: 35
  • ScreenShot017.jpg
    ScreenShot017.jpg
    50,7 KB · Weergaven: 24
:thumb:
Dat is gelukt....als nu ook nog je mailmelder wil werken hebben we wat bereikt (dat kan ook nog steeds met de drivers van je videokaart, kan je PhotoFiltre ook weer eens gebruiken)
 
een enorme klus geweest ik ga nu controleren met de mailmalder.
Verder moet ik nu hij geinstallererd is deze FP8ook ergens vinden in mijn programmas of software of zie ik dat verkeerd groetjes en voor zometeen welterusten ik meld mij later nog
 
Deze is niet terug te vinden in je 'programma's, het is 'naadloos' verweven in het systeem en komt in actie waneer dat nodig is.

Om het ooit eens te verwijderen (maar waarom zou je, je hebt het ook nodig voor diverse sites op internet) moet je via het configuratiescherm->software zoeken naar 'macromedia Flash player'
 
incredimail mailmelder

de mailmelder zie bijgaand lukt helaas niet ik ga morgen photofiltre nog weer iinstalleren en kijken hoe het daar is-
Nu had ik op hetr forum gevraagd of er niet iemand incredimail
de normale versie eens wil installeren(verwijderen is ja later eenvoudig) en mij dan melden hoe de mailmelder werkt na de installatie groetjes en bloemen voor de hulp gila:love:
 

Bijlagen

  • ScreenShot019.jpg
    ScreenShot019.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 35
Photofiltre zal nog steeds niet goed werken omdat je nog niet de juiste videokaart drivers daarvoor hebt. Grote kans trouwens dat daarom de mailmelder ook nog steeds niet werkt (wil meer kleuren hebben dan dat je videokaart op dit moment kan weergeven door het ontbreken van drivers)

Maar daarvoor moet je dan maar weer een nieuw topic openen (voor de videokaart drivers dus)

p.s. ik blijf erbij dat degene die jouw pc opnieuw geïnstalleerd heeft dit bijzonder slecht en onvolledig gedaan heeft.
 
wat die pc man betreft ik ben het roerend met je eens -. ik leg mij voorlopig bij het probleem heen-ben al blij dat ik met irfanview en Xnview kan werken.
Alleen wat die mailmelder betreft dat functioneerde steeds perfect ook nog nadat die onkundige pc man hier was en plotseling was hij verdwenen en daarom was mijn vraag ook aan iemand van of op het forum om hun ervaring als ze incredimail normal installeren of ze dan wel een mailmelder ter beschikking hebben .Zoals op de screenshot te zien is links bovenaan staat geen mailmelder!!!Maestro en alle mee lezers en helpers hartelijk dank en zonnig en prettig weekend gila:love:
 
de laatste screenshot is nog niet ingezien daar staat het duidelijk groet gila
 
Maestro ik ben blijf zo voor en na nog eens aan het proberen hier en daar nu is mij opgevallen dat het programma Irfanview bij mij voor de inhoud van alle mappen voor ieder foto de zeer zeker bekende rode vlek als aanduiding heeft wat zegt dat hij deze geaccepteerd heeft.
Nu is het maareen veronderstelling van mij maar kan het zijn dat daardoor het programma van photofiltre niet werkt , dat bijvoorbeeld elkaarniet verdragen.
Misschien weer een stomme veronderstelling van mij maar ik wil het toch graag weten -groet en prettig weekend gila
 
Gila,

Ondanks dat het nu vele malen tegen je gezegt is dat het aan je videokaardriver ligt dat photofilter niet werkt denk ik ook dat irfanview de boosdoener is.

Even serieus, het enige maar dan ook het enige probleem dat je photofilter niet werkt is je videokaart driver en niks maar dan ook niks anders. Ik besef dat je een respectabele leeftijd hebt en dat je zeker je weg weet met computers maar als het al zovele malen tegen je gezegt is waarom zoek je dan steeds naar andere "oorzaken"?
 
Maestro het spijt mij dat je niet begrijpt waarom ik geen experiment met videokaart aan wil-ik heb er zoveel mee beleefd om van 16 kleuren weer op 256 kleuren zoals nu te komen en wie garandeert mij als ik experimenteer met een andere kaart dat het niet weer mis gaat-woonde ik maar in zeeland dan was het geen probleem - ook ik heb dit meermalen als mijn argument naar voren gebracht-en wat die incredimal mailmelder betreft er is kennelijk nog niemand op of van het forum die mijn vraag om het zelf te proberen met een installatioe en mij zegt zijn of haar ervaring-nogmaals ondanks alles dank voor alle moeite gila met de respetabele leeftijd van 82 jaar en löeergierig groet gila
 
Gila,

Ook al ben ik Maestro niet (en reageer je volgens mij wel op mijn verhaal) ik heb ook gelezen waarom je niet durft om je videokaartdriver te vervangen. Dan zul ook geen photofilter kunnen draaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan